het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Lijkt mij leuk eens te mogen horen.
Was als puber verbaasd ze zo tegen te komen, midden in de winkel, uit de hoek met de filters er los bovenop.
Was als puber verbaasd ze zo tegen te komen, midden in de winkel, uit de hoek met de filters er los bovenop.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zijn in de jaren '60 ook nogal wat van zelf gebouwd. Was destijds het summum! Een docent van mij had ze staan in een actief gefilterd 3-weg systeem met buizen. Heel indrukwekkend!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
projectje... Wel heel zeldzaam, Audiostatic heeft deze hoogspanningsversterkers maar heel even gemaakt. Betrouwbaarheid was een dingetje
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... onderdelen
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... onderdelen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Faital PRO 15PR400-luidsprekers van 38 cm als nieuw.
€ 280,00
https://link.marktplaats.nl/m2156265160 ... ialbuttons
Grote Faital Pro 15PR400 zoals gebruikt in de Calpamos of OBL15, verkoper heeft 2 sets beschikbaar
€ 280,00
https://link.marktplaats.nl/m2156265160 ... ialbuttons
Grote Faital Pro 15PR400 zoals gebruikt in de Calpamos of OBL15, verkoper heeft 2 sets beschikbaar
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Er moet wel iets aan ZBA overblijven natuurlijk.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die meneer heeft nog veel meer leuks in de aanbieding :
https://www.ebay.nl/sch/i.html?_dkr=1&i ... sle&_oac=1
En in Aken, lekker dichtbij dus.
https://www.ebay.nl/sch/i.html?_dkr=1&i ... sle&_oac=1
En in Aken, lekker dichtbij dus.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Phoeheeyyy, breng maar een dikke tiet geld mee. Voor als een miljoen meer of minder toch niks uitmaakt.ray5150 schreef: ↑di 17 sep 2024, 23:46Die meneer heeft nog veel meer leuks in de aanbieding :
https://www.ebay.nl/sch/i.html?_dkr=1&i ... sle&_oac=1
En in Aken, lekker dichtbij dus.![]()
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Full Satori 3-way WO24P-8, MR16P-4, TW29RN projekt by PATRIX
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -by-patrix
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -by-patrix
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bijzonder mooie speaker, en volgens mij super gebouwd.
Maar dan verneuk je het door iets van een schakelaar op de linker speaker in te bouwen ivm aktief.....
De interesse zou bij mij al weg zijn dan
Maar dan verneuk je het door iets van een schakelaar op de linker speaker in te bouwen ivm aktief.....
De interesse zou bij mij al weg zijn dan
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Schakelaar? Da's de ir ontvanger van de versterker... Er zijn 2 behuizingen mogelijk, 1 voor actief en 1 voor passief.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het oogt inderdaad dat de set bestaat uit 4 kasten….
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt, maar ik was ze hier nog niet tegen gekomen, misschien gemist. Maar zijn mooie speakers maar de prijs is stevig.
