Gratis af te halen, twee kleine doosjes met buizen. Ik heb geen lijstje met wat het is, ik zie er wel veel p-buisjes tussen zitten. Het rechter doosje zitten ook wat eindbuizen in. Het grootste gedeelte ook zonder doosjes.
Dus gratis af te halen voor de geinteresseerde, anders gaat het naar de kringloop of het stort.
gratis, twee doosjes met buizen
gratis, twee doosjes met buizen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: gratis, twee doosjes met buizen
Waar af te halen?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: gratis, twee doosjes met buizen
Zijn profiel zegt Eindhoven.
Re: gratis, twee doosjes met buizen
Dat kan zo zijn, maar misschien ligt het niet daar...dus daarom vraag ik het
Re: gratis, twee doosjes met buizen
inderdaad in Eindhoven
Re: gratis, twee doosjes met buizen
gereserveerd
Re: gratis, twee doosjes met buizen
en afgehaald
