Ik heb een hele grote Delta SM3540 rackvoeding, die er 35 volt en 40 ampère uit duwt indien nodig, maar ik wil een iets fijnere hebben ook nog, nu kom ik met opruimen een NOS Delta S28-10 tegen in de garage, apparaat is al zeker 30 jaar oud en niet gebruikt, ziet er keurig uit, service manual opgediept en met 2 regelpotmeters kan ik de spanning en stroombegrenzing regelen tussen de 0 en 28 volt en 0-10 ampère. Prima ding, ik heb een 19 inch rack van marktplaats gekocht waar ie in past en dan kunnen de aansluitingen ernaast. Nu ben ik alleen op zoek naar de schroeven die in het rack horen, op m'n werk hebben we die ook - maar daar kom ik nu door m'n ziekte en behandelingen even niet - maar het zijn m3 of m4 schroefjes met alleen draad aan het uiteinde, als ik zoek op 19 inch rack fasteners kom ik de m6 boutjes en kooimoeren zo tegen, maar de schroeven voor de bouwstenen niet

Het gaat om een enkele uitvoering van zo'n din 41494 rack, en de schroeven boven en onder in de voorkant waar de bouwstenen mee gezekerd worden, of als er veel insteek kaarten in zitten, dan zitten er locatie lijsten die links en rechts vastgeschroefd zitten en de bouwstenen in hun connectors aandrukken. Hij wordt niet veel kleiner dan de SM3540 zo, maar wel wat lichter hopelijk
2 metertjes, 2 draaiknoppen, 2 Hirschmann bussen erop en een zekering houder, frontje, klaar.