Composiet versterker MK1-V2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Composiet versterker MK1-V2
Nadat de versterker bijna 2 jaar in een verhuisdoos heeft gestaan de boel weer opgebouwd. Fire in the hall en ja hoor! Heerlijk weer dat vertrouwde geluid. Nog steeds blij mee.
Re: Composiet versterker MK1-V2
Bestellijst op (BOM) op pag1 bijgewerkt naar de voorraadstatus van Mouser 06/02/2024
Re: Composiet versterker MK1-V2
Goedemiddag.
Heb hier zak vol nieuwe smd componenten en 2x printen voor deze voeding. Gaat iets boven mijn pet!
Iemand interesse?
Gr. Fred
Heb hier zak vol nieuwe smd componenten en 2x printen voor deze voeding. Gaat iets boven mijn pet!
Iemand interesse?
Gr. Fred
Re: Composiet versterker MK1-V2
Dat is de Knuisje voeding. Die is idd ook gebruikt voor de eerste CA versie lang geleden.
Re: Composiet versterker MK1-V2
Wat ik zeg! Iemand kan het overnemen voor een zacht prijsje!
Gr. Fred
Gr. Fred
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Composiet versterker MK1-V2
Geweldig aanbod! Wil hem gebruiken met 2x 25v ac ringkern en lm3886.
Gr. Fred
Gr. Fred
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
