https://hifi.nl/artikel/33881/Tidal-zeg ... nnees.html
En lenbrook komt met eigen muziekservice?
Tidal stopt met mqa
Moderator: Beheerdersteam
Re: Tidal stopt met mqa
"De compressiefactor is zodanig laag en FLAC is zodanig goed dat het verschil met het bitperfecte WAV-formaat klein is." Welke malloot heeft dat nu weer opgetikt? Oh, Sinan Kökbugur. FLAC is bit voor bit identiek met WAV. Dit concept is ook wel bekend als "lossless".
Overigens is het lozen van MQA geen ramp. Wat ik ervan heb begrepen is dat het een totaal onzinprotocol is. En inderdaad "closed source". Ik heb in het verleden nogal wat onderzoeken gelezen die MQA compleet de grond in boren. Met andere woorden: "good riddance".
Tjerk *zet z'n MP3-speler weer aan*
Overigens is het lozen van MQA geen ramp. Wat ik ervan heb begrepen is dat het een totaal onzinprotocol is. En inderdaad "closed source". Ik heb in het verleden nogal wat onderzoeken gelezen die MQA compleet de grond in boren. Met andere woorden: "good riddance".
Tjerk *zet z'n MP3-speler weer aan*
Re: Tidal stopt met mqa
Alweer? Ze waren hier toch al gestopt viewtopic.php?p=2091749#p2091749 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Tidal stopt met mqa
Heb een tijdje Tidal gehad en heb een dac die Mia kan ontcijferen. Dus ik heb het geprobeerd en vervolgens genegeerd…
