Een tijdje geleden heb ik een Marantz 1050 gekocht. Vervolgens de voeding van nieuwe elco's voorzien.
Versterker geeft geluid, maar links nauwelijks bastonen, rechts speelt luider met veel meer bas.
Soms valt een kanaal even weg. Getest, ligt niet aan kabels of speakers.
Dit wordt te ingewikkeld voor mij.
Is er een hobbyist op dit forum die de versterker tegen vergoeding onder handen kan nemen, of kennen jullie een goede Marantz specialist?
Bvd
Reparatie Marantz 1050
Re: Reparatie Marantz 1050
Je zou eens contact kunnen opnemen met Jeroen van Second Life Audio in Bennebroek
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... apparatuur
Is ook actief op Audiofreaksforum waar je zijn reparatie verslagen kunt lezen :
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=41962.0
https://www.marktplaats.nl/v/diensten-e ... apparatuur
Is ook actief op Audiofreaksforum waar je zijn reparatie verslagen kunt lezen :
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=41962.0
Re: Reparatie Marantz 1050
Contact gehad met Jeroen. Hij kan door omstandigheden helaas geen werk aannemen, jammer.
Re: Reparatie Marantz 1050
Ik denk dat je hier meer succes zal hebben: https://marantzforum.nl/forum/index.php
Re: Reparatie Marantz 1050
Okee. daar was ik niet van op de hoogte. laatste contact was van een jaar terug.
Een andere mogelijkheid is de heer Tjerk, op diverse fora waaronder deze actief onder de naam regenpak. zeer kundig persoon.
woonachtig in 020.
En wat ook nog kan is SBmarantz, ook actief op diverse fora, en repareert veel Marantz versterkers, ken hem verder niet persoonlijk.
Re: Reparatie Marantz 1050
Ik kwam de naam SBMarantz inderdaad veelvuldig tegen op het Marantz forum.
Re: Reparatie Marantz 1050
Inmiddels via dit Forum in contact gekomen met Peter. Hij heeft aangeboden de Marantz te willen reviseren, top!
