Begint er al goed op te lijken.
Ik merk wel dat de spanning op v3 en v4 langzaam oploopt wanneer de boel warmer wordt.
Zeker onder de afdekplaat.
Na een paar uur spelen teruggeregeld naar rond de 172VDC.
Moderator: Beheerdersteam
Ik heb de ondersteuningen met de 3d printer gemaakt.OpaBert schreef: ↑zo 02 jun 2024, 23:04Heb je die ondersteuning voor de topplaat met je 3D printer gedaan ? Of uit een stuk kunststof gefreesd geboord en gezaagd want ik zie lijkt wel van een zaag de tanden lopen, maar misschien kun je dat ons vertellen
Het uit metaal zagen frezen boren is een behoorlijke klus voor zoiets
22 mm gaat prima. Dan heb je een halve mm rondom speling. Zoals je hieronder kunt zien is het voor noval en octal geen probleem.OpaBert schreef: ↑ma 03 jun 2024, 8:21Aha dacht het al gezien te hebben dat het uit een 3D printer gekomen was, maar een handige oplossing die je bedacht hebt
211Audio gaf een manier om de gaten te maken , wat ik jammer vind dat je zo beperkt bent met de ponsen die er bij zitten
Een voet Noval 9 polig is 21 mm inbouw Waar koop je die pons ?
Verkopen ze die ook los bij Vevor ?
Mijn ervaring is juist andersom. Ik krijg namelijk op de kant waar de bus zit een braam, en soms nog wat een afdruk van de bus.
Mijn ervaring met alle snij bewerkingen aan aluminium is lampolie of WD40 dus op het snijvlak of op je aluminium een paar druppeltjes lamp olie smeren Dan krijg je minder bramen.douwebakker schreef: ↑ma 03 jun 2024, 12:40Mijn ervaring is juist andersom. Ik krijg namelijk op de kant waar de bus zit een braam, en soms nog wat een afdruk van de bus.
Ha kijk aan Gaatjes plaat Kun je een voor mij ook printen hoeft niet op maat 1 meter bij een 0.5 meter is goed
Er zijn er 2: de eerste heeft als titel "EL84 V3.1 Power Supply" en de 2de "EL84 V3.4 Power Supply".OpaBert schreef: ↑ma 03 jun 2024, 15:36Verhip ik heb op een of andere manier geen Documenten van de voedings print
Ik maak alles kwijt alleen is dit heel vreemd Ik heb alles nog in de doos liggen want ik heb de BOM zelf uit geprint
Afijn geeft niet maar er staan minstens 2 x één powersupply in dit Topic , ik ben te lui om ze echt met elkaar 1-op 1 te vergelijken
Misschien zijn ze wel hetzelfde, maar welke moet ik gebruiken heren ?
Dan print ik die uit![]()