te geef: diverse speakerbouw onderdelen
te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Ik heb verschillende speakers gebouwd en ben er nu minder actief mee bezig.
Vandaar dat ik spullen over heb:
mkp/mkt condensatoren, elco's, spoelen.
ook nog diverse jaargangen K&T en HH
Kirchner meetapparatuur.
Als er iemand in de buurt van Tilburg interesse heeft, mogen ze worden opgehaald.
Vandaar dat ik spullen over heb:
mkp/mkt condensatoren, elco's, spoelen.
ook nog diverse jaargangen K&T en HH
Kirchner meetapparatuur.
Als er iemand in de buurt van Tilburg interesse heeft, mogen ze worden opgehaald.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Als je voor onkosten en de moeite wilt versturen heb ik wel belang tegen passende vergoeding
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Ik heb een privé bericht gestuurd mocht je het gemist hebben.
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Misschien kunnen we een ZBA estafette transport opzetten??
Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris
)
Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Ah ik begrijp een ritje naar het noorden? hahaha welkom hoor
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Tis inmiddels geregeld 
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Ga je alles zelf gebruiken, of nog wat doorverkopen?
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen
Als nog hierbij Jan bedankt voor het gunnen van de spullen. Leuk gesprek over de hobby gehad en hoe mooi om te horen dat het hart er nog vol van is ondanks afbouwen hobby. De filter onderdelen gaan zeker goed van pas komen. De meesten hier zullen wel de bekende grabbelton aan spullen hebben. Van de K&T's en HH zijn een aantal ontbrekende aan mijn eigen collectie toegevoegd en andere complete jaargangen ga ik aan mede forum lid geven welke ze nog nooit gehad heeft. Alles uitzoekende ben ik ook nog dubbele exemplaren tegen gekomen welke ik t.z.t. ter ruil of overname beschikbaar wil maken (ja ik mis er ook nog een aantal
).
