te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
janvol
Berichten: 1
Lid geworden op: do 04 apr 2024, 23:22

te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door janvol »

Ik heb verschillende speakers gebouwd en ben er nu minder actief mee bezig.

Vandaar dat ik spullen over heb:

mkp/mkt condensatoren, elco's, spoelen.
ook nog diverse jaargangen K&T en HH
Kirchner meetapparatuur.

Als er iemand in de buurt van Tilburg interesse heeft, mogen ze worden opgehaald.
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Mtraxx »

Als je voor onkosten en de moeite wilt versturen heb ik wel belang tegen passende vergoeding
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Mtraxx »

Ik heb een privé bericht gestuurd mocht je het gemist hebben.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door FR_Aad »

Misschien kunnen we een ZBA estafette transport opzetten??

Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris :lol: )
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Mtraxx »

Ah ik begrijp een ritje naar het noorden? hahaha welkom hoor
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door molekuul »

FR_Aad schreef: di 14 mei 2024, 18:03
Misschien kunnen we een ZBA estafette transport opzetten??

Wie is er af en toe in de buurt van Tilburg?
(Nee niet Joris :lol: )
Ik rijd regelmatig vanuit Goirle naar Hilversum. Dat is halfweg naar het noorden
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Mtraxx »

Tis inmiddels geregeld O:)
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door FR_Aad »

Top!
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Walt »

Ga je alles zelf gebruiken, of nog wat doorverkopen?
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: te geef: diverse speakerbouw onderdelen

Bericht door Mtraxx »

Als nog hierbij Jan bedankt voor het gunnen van de spullen. Leuk gesprek over de hobby gehad en hoe mooi om te horen dat het hart er nog vol van is ondanks afbouwen hobby. De filter onderdelen gaan zeker goed van pas komen. De meesten hier zullen wel de bekende grabbelton aan spullen hebben. Van de K&T's en HH zijn een aantal ontbrekende aan mijn eigen collectie toegevoegd en andere complete jaargangen ga ik aan mede forum lid geven welke ze nog nooit gehad heeft. Alles uitzoekende ben ik ook nog dubbele exemplaren tegen gekomen welke ik t.z.t. ter ruil of overname beschikbaar wil maken (ja ik mis er ook nog een aantal :roll: ).
Gesloten