Kleine simpele versterker
Kleine simpele versterker
Ik zoek een simpel, goedkoop buizenversterkertje, een paar watt vermogen is al genoeg, is om een setje 8 inch coax vintage speakertjes aan te sturen. Prijs indicatie onder 150 euro. Hij moet veilig en betrouwbaar zijn, zonder opvallende ruis etc. Kant en klaar, dus plug en play, mag zelfbouw zijn, er moet direct een cd speler op aan kunnen worden gesloten, dus met volume regelaar.
Laatst gewijzigd door Walt op do 02 mei 2024, 6:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fredvandam
Re: Kleine simpele buizenversterker
De laatste reacties in dat topic lijken erop te duiden dat er nog ruis problemen mee waren, ik zoek een goed werkend exemplaar, kan zelf problemen niet verhelpen wegens te beperkte kennis.
Re: Kleine simpele versterker
Mag ook een klasse AB etc zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Houdt eens Aurexx Crystal One in de gaten, die
worden nog wel eens aangeboden. Paar Watt, niet duur, goede UGT’s gewoon een goede versterker. Heb er zelf nog wel 1 staan maar wil die nog even zelf bewaren.
worden nog wel eens aangeboden. Paar Watt, niet duur, goede UGT’s gewoon een goede versterker. Heb er zelf nog wel 1 staan maar wil die nog even zelf bewaren.
Die zou perfect zijn inderdaad, die verkocht Roland toendertijd. Paar watt is voldoende hier. Mocht je die van jou toch willen verkopen hoor ik het graag.
Ik heb nog een zelfbouw Aurexx Crystal One staan, al jaren niet gebruikt en wil er wel afscheid van nemen.
Die zijn lief 
Ja, 3 wattjes of zo. Echt precies wat Walt zoekt!
pb gestuurd, die Aurexx klinkt wel interessant inderdaad.
Inmiddels staat de Aurexx hier, dus topic kan op slot.