Hallo,
Ik heb me hier geregistreerd, om dat ik opzoek ben naar vervanging voor een defekte tweeter, zie andere post.
Verder ben ik niet echt een audio doe het zelver, maar heb altijd al een lichte interesse voor alles wat technisch is en dus ook audio electronica, en luidsprekers.
Vriendelijke groeten.
Jo.
Hallo
Moderator: Beheerdersteam
