Stel mezelf voor: rvdh86

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
rvdh86
Berichten: 56
Lid geworden op: za 27 apr 2024, 20:14

Stel mezelf voor: rvdh86

Bericht door rvdh86 »

Hi,

Via deze weg wil ik mezelf even kort voorstellen:
Ron, 38 jaar en woonachtig in de regio Den Bosch.
Na 14 jaar geleden zelfbouw speakers gemaakt te hebben van Speakerland; de Scan Speak Event speakers wil ik graag de draad weer oppakken met elektronica.
Afgelopen week de K4003 2x30 watt versterker van Velleman gebouwd op een plankje, welke ik nog mooi moet afwerken, inbouwen etc, om deze bijv. zo nu en dan in de tuin te kunnen gebruiken.
Mijn doel is om voor de scan speak speakers een buizen versterker te maken en wil hier op het forum informatie opdoen en delen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Bericht door Barry2001 »

Welkom Ron.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Bericht door Henkjan »

welkom Ron!

ps: we zijn dol op foto's
:foto:
rvdh86
Berichten: 56
Lid geworden op: za 27 apr 2024, 20:14

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Bericht door rvdh86 »

Dank, zie bijlage voor t gemaakt versterkertje.
De scanspeaks volgen later.
Beneden heb ik nog een mission boekenpaksetje staan aan de PM7003 en SA7003 van Marantz aangesloten
Ga binnenkort nog even kijken om een passende behuizing te maken er voor.
Bijlagen
IMG_1926.jpeg
IMG_1927.jpeg
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Stel mezelf voor: rvdh86

Bericht door Douwe84 »

Welkom :)
Plaats reactie