Heeft er iemand misschien nog zo,n oude BF-2 die hij of zei wel kwijt wil?
Moet uiteraard wel werken,anders heb ik er ook niets aan.
De mijne is naar de eeuwige jachtvelden.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.