Brommende Unitran 40P10
Moderator: Beheerdersteam
Re: Brommende Unitran 40P10
Het is wel een dingetje, niet echt iets voor de gemiddelde dhz'er. Je zou daarvoor een autoclaaf moeten hebben die de temperatuur kan halen en het vacuüm kan trekken.
Re: Brommende Unitran 40P10
Ah juist, op die manier. Mijn vader werkte in de jaren '60 bij de fabriek in den Haag waar de Erres spullen gemaakt werden. Niet alleen radio's en TV's maar ook elektrische dekentjes e.d. Hij heeft mij als klein jongetje toen eens een excursie door de fabriek gegeven. De radio en TV trafo's en ook de laagspanningstrafo's voor de dekentjes stonden daar toen gewoon een week in een ketel met gesmolten teer. Niks vacuüm.
