48x Visaton SC 5.9 ND
48x Visaton SC 5.9 ND
Ooit gekocht voor een project, nooit wat mee gedaan.
Staat ook op Marktplaats.
Prijs hier is 2,50 per stuk (minimaal 4 per keer) of 90 euro voor alles.
Verzending kosten koper.
Staat ook op Marktplaats.
Prijs hier is 2,50 per stuk (minimaal 4 per keer) of 90 euro voor alles.
Verzending kosten koper.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
dropperdedrop: 80 euro
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Wie maakt me los?
50 euro, dat is net iets meer dan 1 euro per stuk.
50 euro, dat is net iets meer dan 1 euro per stuk.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Die dingen zijn nieuw 12 euro per stuk, mega koopje alert!!!
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Tsja, maar aan de straatstenen niet te slijten…
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Voor hifi is dit minder geschikt, maar als lange zuilen prima in te zetten voor spraak versterking en vast ook wel muziek.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Ik denk dat het je serieus nog best zou verbazen.
Even zo globaal uit de losse pols;
Met 24 units per kant, krijg je al zo'n 27.6dB extra gain + nog het voordeel van een line array.
Dus een 0.25 - 0.5 Watt of minder per driver is al genoeg.
Als je dat allemaal even netjes EQ'ed kom je een heel eind dat denk ik best hifi te noemen is.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Het is Walter, he. het moet duur zijn anders kan het niet goed klinken. 
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Och nee, ik heb nog zitten twijfelen, dit is zeer veel waar voor je geld, maar net als ik die 10 stuks beyma 3” toen gekocht had, zou dit ook maar weer op de plank blijven staan.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Voor sommigen onder ons is dat een hobby op zich...
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Psies! Och, best aardig en aangenaam klinkend te krijgen. Maar hifi, of hoe je het noemen wilt? Nou nee. Daar heeft Walter wel een punt denk ik.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Eens. Vervorming speelt dan ineens een verwaarloosbare rol en het kan HARD voordat je er ook maar iets van gaat merken.OWC schreef: ↑vr 19 apr 2024, 13:02Ik denk dat het je serieus nog best zou verbazen.
Even zo globaal uit de losse pols;
Met 24 units per kant, krijg je al zo'n 27.6dB extra gain + nog het voordeel van een line array.
Dus een 0.25 - 0.5 Watt of minder per driver is al genoeg.
Als je dat allemaal even netjes EQ'ed kom je een heel eind dat denk ik best hifi te noemen is.
EQ is wel een must, maar ook heb je daar zoveel headroom dat dat geen probleem zal zijn. 10-15dB corrigeren? Geen probleem.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
Deze zijn dus gereserveerd.
Re: 48x Visaton SC 5.9 ND
En verkocht.
