sample rate conversie
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: sample rate conversie
schema aangepastMarcelvdG schreef: ↑vr 10 feb 2023, 22:12Verder viel het me op dat er volgens de datasheet een wat kleiner signaal op TX+ staat dan ik dacht. Daarom kan R18 beter 120 ohm worden, in plaats van 100 ohm.
Voor het geval ik vergeten ben het te melden: R13, R14 en C17 moeten dichtbij poot 25 geplaatst worden.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: sample rate conversie
nee nog niet. het bleek niet in de zelfde kast als de DAC te passen, dus het werd een wat grotere klus.
