Philips AD12100 M8
Philips AD12100 M8
Ik zie net dat deze nog in de berging liggen. (vorige advertentie ooit verwijderd ivm discussies over verzenden)
Setje Philips AD12100 M8
Aansluit terminal is gelijmd. Speakers zelf zijn netjes.
Afhaalprijs 60,00 Euro
Verzenden geen optie. Te kwetsbaar/gedoe
Setje Philips AD12100 M8
Aansluit terminal is gelijmd. Speakers zelf zijn netjes.
Afhaalprijs 60,00 Euro
Verzenden geen optie. Te kwetsbaar/gedoe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door FR_Aad op vr 12 apr 2024, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Philips AD12100 M8
Kunnen evt mee naar Hengelo
Re: Philips AD12100 M8
€50,00 dan?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Philips AD12100 M8
Het verbaast mij dat je deze nog niet kwijt bent. Heb je ze wel ook op Marktplaats staan? Daar gaat het om het algemeen wat sneller.
Wel is het zo. Dat valt mij althans op. Dat deze hype een beetje voorbij is. Er is echt een fase geweest dat dit soort drivers een beetje in de picture stonden, dat was in de tijd dat ik
en Barrie er ook heel aktief mee bezig waren een jaar of tien geleden, maar die hype is wel een beetje voorbij.
Op zich wel jammer want er zijn daadwerkelijk hele mooie resultaten te behalen met deze drivers. Het is een klasse apart wat dat betreft en € 50,- is geen geld om het een keer te kunnen beleven.
Wel is het zo. Dat valt mij althans op. Dat deze hype een beetje voorbij is. Er is echt een fase geweest dat dit soort drivers een beetje in de picture stonden, dat was in de tijd dat ik
en Barrie er ook heel aktief mee bezig waren een jaar of tien geleden, maar die hype is wel een beetje voorbij.
Op zich wel jammer want er zijn daadwerkelijk hele mooie resultaten te behalen met deze drivers. Het is een klasse apart wat dat betreft en € 50,- is geen geld om het een keer te kunnen beleven.
Re: Philips AD12100 M8
Via Marktplaats de meest gekke berichten ontvangen. En net als via het forum mensen die gewoon negeren dat ik ze niet wil verzenden. Dus eerst de koop sluiten en dan over verzenden beginnen.
Dat is met deze speakers gedoe en en niet zonder risico.
Alles kan natuurlijk. Maar ik ga het niet proberen.
We hebben een ondergrondse container. Dus als ze echt in de weg liggen …..
Dat is met deze speakers gedoe en en niet zonder risico.
Alles kan natuurlijk. Maar ik ga het niet proberen.
We hebben een ondergrondse container. Dus als ze echt in de weg liggen …..
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Philips AD12100 M8
Marktplaats is inderdaad een totale ramp geworden. Ik had na een opruiming hier thuis het één en ander aan computers en hardware aangeboden op Marktplaats en heb mezelf er over verbaasd wat er aan reacties binnen komt.
Het gaat nergens meer over
Dus nu het spul maar op tweakers.net aangeboden en reeds het meeste alweer verkocht. Dat gaat met luidspreker drivers uiteraard niet lukken, maar wat Marktplaats betreft begrijp ik heel goed wat je bedoelt.
Toch hoop ik dat de drivers welke je aanbiedt nog een liefdevolle nieuwe eigenaar gaan vinden.
Het gaat nergens meer over
Dus nu het spul maar op tweakers.net aangeboden en reeds het meeste alweer verkocht. Dat gaat met luidspreker drivers uiteraard niet lukken, maar wat Marktplaats betreft begrijp ik heel goed wat je bedoelt.
Toch hoop ik dat de drivers welke je aanbiedt nog een liefdevolle nieuwe eigenaar gaan vinden.
Re: Philips AD12100 M8
Meenemen naar een luisterdag en weggeven aan een (beginnend) liefhebber?
Heb deze 40 jaar geleden gebruikt voor een kleine zolder PA. Een feestje overleefden ze meestal niet.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Philips AD12100 M8
Ik snap volledig waarom je het niet wil versturen, totaal legitiem.
Dat is alleen denk ik wel de antwoord op de vraag waarom je ze nog niet verkocht hebt.
Iemand moet namelijk toevallig in de buurt wonen of langskomen en toevallig ook interesse hebben.
Het feit dat mensen het toch vragen, is denk ik meer in de gedachte van nooit geschoten is altijd mis.
De manier waarop sommige mensen dat alleen verwoorden of bijna eisen is vaak wel totaal kansloos.
Dat is alleen denk ik wel de antwoord op de vraag waarom je ze nog niet verkocht hebt.
Iemand moet namelijk toevallig in de buurt wonen of langskomen en toevallig ook interesse hebben.
Het feit dat mensen het toch vragen, is denk ik meer in de gedachte van nooit geschoten is altijd mis.
De manier waarop sommige mensen dat alleen verwoorden of bijna eisen is vaak wel totaal kansloos.
Re: Philips AD12100 M8
We zijn inderdaad niet allemaal het zelfde. Als ik iets echt wil hebben stap ik in de auto of trein.
Vandaag nog iemand aan de deur gehad die met het ov uit Utrecht kwam. Maar in het bol.comtijdperk is voor veel mensen op de bank blijven zitten de norm geworden.
Vandaag nog iemand aan de deur gehad die met het ov uit Utrecht kwam. Maar in het bol.comtijdperk is voor veel mensen op de bank blijven zitten de norm geworden.
Re: Philips AD12100 M8
Omdat ik dagelijks het hele land rondrij, vraag ik, wanneer ik ergens iets koop, of ik een ritje langs die plaats kan doen. Meestal kan dat wel. De planning denkt mee. Dat is wel comfortabel hoor. Maar ja, dat is een ietwat unieke positie.
Heb echter al verkopers gehad die een moment plannen dan nog te moeilijk vonden....
Heb echter al verkopers gehad die een moment plannen dan nog te moeilijk vonden....
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Philips AD12100 M8
haha ja, mega irritante van zulke types. Kan er ook slecht tegen hoor.
Of van de mensen die verwachten dat je stad en land af gaat reizen omdat ze zelf liever op de bank blijven zitten omdat ze geen zin hebben om 15 minuten even naar post locaties te lopen of naar de balie in de supermarkt waar ze toch al boodschappen doen.
Terwijl je misschien best door het hele land zou willen reizen, maar dat helaas niet kan ivm een chronische ziekte of andere verplichtingen.
Helemaal frustrerend als dat nu precies dat ene item is waar je al heel lang naar opzoek bent.
Of van de mensen die verwachten dat je stad en land af gaat reizen omdat ze zelf liever op de bank blijven zitten omdat ze geen zin hebben om 15 minuten even naar post locaties te lopen of naar de balie in de supermarkt waar ze toch al boodschappen doen.
Terwijl je misschien best door het hele land zou willen reizen, maar dat helaas niet kan ivm een chronische ziekte of andere verplichtingen.
Helemaal frustrerend als dat nu precies dat ene item is waar je al heel lang naar opzoek bent.
Re: Philips AD12100 M8
Zijn verkocht!
