Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
Moderator: Beheerdersteam
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
De website van AF is niet veel beter hoor, lol
Bij AF hebben ze trouwens niet heel lang geleden verbouwd.
Een deel van het hout van instrumenten staat nu waar vroeger hun kantine/balie was.
Hoef je niet meer in die donkere hoek in de loods te zoeken.
Ze hebben met regelmaat ook echt wel mooie afval stukjes MDF of multiplex voor echt heel weinig.
Bij AF hebben ze trouwens niet heel lang geleden verbouwd.
Een deel van het hout van instrumenten staat nu waar vroeger hun kantine/balie was.
Hoef je niet meer in die donkere hoek in de loods te zoeken.
Ze hebben met regelmaat ook echt wel mooie afval stukjes MDF of multiplex voor echt heel weinig.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
RU58. Op de loosduinseweg. Dat zit er al lang. Toen ik kind was speelde ik daar in de buurt.
De Haagse fijnhouthandel is inderdaad vrij onaangenaam. Je voelt je niet echt welkom.
De Haagse fijnhouthandel is inderdaad vrij onaangenaam. Je voelt je niet echt welkom.
Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
Nee, RU58 is verhuisd naar industrie terrein Zichtenburg een jaar of 10 terug. op de Loosduinseweg zit nu Hobo Hifi.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
Ik ben daar al ff niet meer in de de buurt geweest 
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Van groot naar klein. Monitors, massief eiken
Ik ook, maar ziet er nog steeds wel uit als web 1.0
