Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
je hoeft dit niet te lezen
je hoeft niet te reageren
je hoeft niet te reageren
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Klopt, maar ik vermoed zo dat Walt dat niet leuk gaat vinden... Zie de topic titel. Het is te proberen. Op voorwaarde dat Walt dan uit andere topics weg blijft met zijn tweaks en andere fratsen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Nee, maar dat betekend niet dat het er niet is.
Ondanks dat de medische wereld er niets mee heeft zijn er hele volksstammen die baat hebben (gehad) bij Haarlemmerolie. Wie ben ik dan om te beweren dat het niet werkt.
Vind ik de fratsen van Walt altijd wel interessant om te lezen. Misschien omdat ik er zelf weinig mee heb. Maar vooral omdat iedereen zijn ervaringen moet kunnen delen, ook al zijn die afwijkend van de norm.
Als dat onmogelijk wordt gemaakt zal dat een verarming van het forum zijn, er zijn er al zo veel die aan rechtlijnigheid ten gronde gaan. Maar gelukkig heeft Walt wel wat eelt; al zal dat geen onbeperkte dikte hebben.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
psies. gun iedereen het plezier aan de hobby. val niet in herhalingen dat je t onzin vindt, standpunten van de "regulars" zijn wel bekend lijkt me. ga ajb door met je leven en verpest dat plezier van een ander niet.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Het idee was inderdaad een slot op het oude topic, en verder met een duidelijke topic titel.
Weinig kunnen luisteren helaas de laatste tijd, dus nog niet veel ervaring opgedaan met de koperen ringen.
Alvast een kleine intresse peiling, er komen 4 kleine Bybee Purifiers beschikbaar, mensen met intresse kunnen alvast een PB sturen en anders zien jullie ze wel in de markt sectie verschijnen.
Groetjes Walter
Weinig kunnen luisteren helaas de laatste tijd, dus nog niet veel ervaring opgedaan met de koperen ringen.
Alvast een kleine intresse peiling, er komen 4 kleine Bybee Purifiers beschikbaar, mensen met intresse kunnen alvast een PB sturen en anders zien jullie ze wel in de markt sectie verschijnen.
Groetjes Walter
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Hier iemand die wichel roedes inzet voor het bepalen van de polariteit van stekkers:
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=47063.0

https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=47063.0
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Als je ergens te velde bent en enkel over een DC stroombron beschikt, kan je je AC apparaten toch gebruiken door de stekker 50 keer per seconde om te draaien.

- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Walt schreef: ↑ma 01 apr 2024, 12:25Hier iemand die wichel roedes inzet voor het bepalen van de polariteit van stekkers:
https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=47063.0
![]()
Steek je nou zelf ook de draak ermee, of heeft dit je serieuze interesse? Beiden zijn prima, maar als je zo in het midden laat of je het grappig bedoelt, wordt het natuurlijk moeilijk om te verwachten dat anderen ophouden met grappen maken. Of dat een mod ingrijpt. Iets met kat en spek...
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Wichelroede zal ik niet zo snel gebruiken denk ik, wel heb ik nagedacht over de aanschaf van een pendulum, daarmee schijn je te kunnen checken, of onderdelen geschikt zijn voor in een audio installatie. De heer Van der Heide gebruikte dit zelf ook.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
hoe werkt dat dan Walt .
dat is toch zo'n ding waar professor zonnebloem altijd mee loopt
dat is toch zo'n ding waar professor zonnebloem altijd mee loopt
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Was dat niet een soort Bio Stabil ?
(past wel heel goed in dit topic, trouwens.)
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dan nog kan men prima op een volwassen manier reageren en discussiëren ipv op de man te spelen met flauwe en domme opmerkingen.
We zijn inderdaad geen 5 meer.
Zou wat mij betreft strenger op gemodereerd mogen worden incl consequenties.
Ik snap overigens wat je bedoelt Henkjan, maar tot op zekere hoogte kan het ook als censuur worden ervaren.
Een goede onderbouwde mening of kritiek hoort gewoon te kunnen in ieder respectvol gesprek lijkt mij?
Via dezelfde logica zou men immers ook kunnen zeggen: dat je niet hoeft te posten of een topic starten.
Maar goed, praktisch gezien ben ik het totaal met je eens dat op een gegeven moment het duidelijk is wat de meningen zijn.
Steeds weer hetzelfde herkauwen wordt dan ook kansloos.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ooit bezong Herman Van Veen: "We hebben allemaal zo'n buurman".
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Het werkt echt.
Ik heb het gezien en geprobeerd. :
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dat had je al eens gezegd ja, daarom heeft het ook mijn Intresse!
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Een pendel ken ik niet; wichelroede wel. Wordt wel door uitvoerders en grondwerkers gebruikt om kabels en leidingen op te zoeken. Wel eens gezien hoe ze dat deden en ook zelf geprobeerd met vergelijkbaar resultaat.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Jongens wat doen jullie nog op dit forum? Er valt een miljoen dollar te scoren: Doe de James Randi test.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Wordt nog een hele kunst om dat miljoen van hem te vangen.
