R 14, 15, 16, 20, 21, 19,18 en 17 zijn origineel reeds versies met lage PPM/C waarden. Wel vreemd dat ze dan R22 tot R25 hier ook niet bij genomen hebben. Maar die heb ik nu zelf al aangepast, en met resultaat.
Maar in de BOM van de onderdelen zaten R30 tot R35 er niet bij, wat ik wel spijtig vond. Ze staan inderdaad niet op de PCB maar ze horen er toch wel bij. Maar goed, die heb ik dan afzonderlijk nog moeten bij bestellen.
Maar toen had ik nog geen aandacht voor het temperatuursverloop van spanningen en stromen.
Voor R31 en R33 heb ik per toeval een goede keuze gemaakt maar voor R30, 35, 32 en R34 helaas niet. R30 en 35 lijken mij wel belangrijk en ze hangen direct aan de buisvoeten, dus in een warme omgeving.
En ik weet niet of R32 en R34 hier veel invloed op hebben maar die hangen ook aan de buisvoeten en dit zijn 2W types die op zichzelf dus ook al warm worden. Dus voor alle zekerheid heb ik hier ook nog andere versies voor besteld met lage PPM/C waarden. Onder het moto; baat het niet dan schaad het niet