Buurthuis gageldonk is inderdaad de locatie waar ik contact mee zoek. Ik zal ze morgen eens bellen.
16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik zou er even langsgaan, je woont in Breda toch? Openingstijden staan op de website. Praat altijd prettiger en kun je het gelijk vastzetten.
En als je begin mei wilt spelen is het verstandig nu te organiseren en niet te wachten. Tenminste, we zijn hier al vakantieplannen aan het maken en zijn vast niet de enige.
En als je begin mei wilt spelen is het verstandig nu te organiseren en niet te wachten. Tenminste, we zijn hier al vakantieplannen aan het maken en zijn vast niet de enige.
Ow ja, ik hoop wel dat het doorgaat.
( foto van hedenmiddag )
( foto van hedenmiddag )
Mag daar niet te luid; spatten er scheuren in het stucwerk en komt cupido naar beneden.
Ik wil ook juist een afspraak maken om eens langs te gaanBarry2001 schreef: ↑ma 18 mar 2024, 18:30Ik zou er even langsgaan, je woont in Breda toch? Openingstijden staan op de website. Praat altijd prettiger en kun je het gelijk vastzetten.
dat is kasteel Bouvigne, daar gaan we het niet organiseren denk ik
Ook niet als we allemaal thee drinken uit porcelaine met 1 pinkje in de lucht??dat is kasteel Bouvigne, daar gaan we het niet organiseren denk ik![]()
Thee op een Brabantse luisterdag? Met kaakje zeker. Worstenbroodje en bier mag ik toch wel hopen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Breda was altijd begin mei, in juni beginnen al
meer mensen met vakantie te gaan. Het houdt al
niet over met bezoekers aantallen, maakt het er niet beter op. Heb dit al eerder aangegeven overigens.
Maar goed, kan het mis hebben. (Mogelijk ook dat er niet eerder plek is ivm andere activiteiten)
Kun je zo nazoeken
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 19 mar 2024, 8:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Inderdaad altijd eind mei / begin juni (2018). Enkel de door Joram georganiseerde dag was vroeger.
Wel waren er inderdaad altijd mensen die dan al op vakantie waren. Maar wat ook Pjotr min of meer zegt: er waren ook altijd mensen die niet konden komen als het vroeger zou worden gehouden. Met name als de planning laat bekend werd, waardoor rond de feestdagen al andere plannen bestonden.
Wel waren er inderdaad altijd mensen die dan al op vakantie waren. Maar wat ook Pjotr min of meer zegt: er waren ook altijd mensen die niet konden komen als het vroeger zou worden gehouden. Met name als de planning laat bekend werd, waardoor rond de feestdagen al andere plannen bestonden.
Eerste helft van mei zat/zit je idd sowieso met de feestdagen en Pinksteren valt dit jaar in het weekend van de 19e. Even afwachten wat de mogelijkheden zijn: Het is al vrij laat qua organiseren van evenementen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ja ik zit verkeerd, het was idd eind mei/begin juni altijd zie ik nu, excuus.
Los daarvan vind ik wel begin mei handiger, aansluitend met Pinksteren nemen mensen nog wel eens verlof, vakantie, en dan zit je al op de luisterdag datum. Begin mei zit je voor de feestdagen.
Los daarvan vind ik wel begin mei handiger, aansluitend met Pinksteren nemen mensen nog wel eens verlof, vakantie, en dan zit je al op de luisterdag datum. Begin mei zit je voor de feestdagen.
- pappaleo
- Contacteer:
Na de feestdagen is natuurlijk wel de kans groter dat de paasprojecten demonstratie klaar zijn.
Wat is voor jullie eigenlijk een acceptabele lengte voor een "luidsprekerdemonstratieplaylist"??
Er van uitgaande dat de speakers in kwestie (zeer ) te pruimen zijn.
Er van uitgaande dat de speakers in kwestie (zeer ) te pruimen zijn.
- pappaleo
- Contacteer:
Duurt altijd maar kort, zo'n playlist. Dan krijg je verzoeken. Als het geen gebruikelijk luisterdagdemomateriaal is dan zou ik het gewoon afdraaien. Je ziet vanzelf of het in de smaak valt.
Oke top. Ik heb wat "nee, dat kan niet" en "hoe is het mogelijk" nummers verzameld. Kan altijd nog skippen uiteraard.
In het verleden werd het nog wel eens tegen elven 's-avonds in de Beemdentil 
- pappaleo
- Contacteer:
Ja, overdag audio en 's avonds muziekvideo's met een giga systeem naast het doek. Ik herinner mij Peter Gabriel, Talking heads en David Gilmour.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Tegenwoordig zit de gemiddelde zelfbouwer met de kippen op stok. 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Dat je dat denkt, verraadt dat je nooit 's avonds laat online bent. 
- Leeuwarden