Bijzondere man.
Is hier al eerder voorbij gekomen.
Hij heeft regelmatig wat op Marktplaats staan en is nogal stroef in de communicatie. (Als, daar is hij niet zo goed in)
Die dreigde 21 jaar geleden eens om met zijn Surinaamse schoonfamilie en vrienden bij me langs te komen. Toen ik hem zelf bezocht in zijn toenmalige woonplaats Spijkenisse, was hij een stuk milder, en vooral erg enthousiast over zijn bouwsels. Demonstreerde uitgebreid wat hij met slechts 2x 6Watt voor elkaar kreeg, hoe machtig ondermeer zijn mltl's klonken, en hoe rijkelijk zijn voorraadkast gevuld was met luidsprekers voor toekomstige projecten. Dat was vrij indrukwekkend.
Forums waren niets voor hem, daar ontbrak het slechts aan kennis, maar verder was hij zo enthousiast, dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om te zeggen dat ik alles nogal vond dreunen en resoneren. Zijn losse ESS AMT's verdienden echter beter. Het enthousiasme en de communicatie van iemand die tegenwoordig erg dure luidsprekers bouwt/verkoopt, deden me nog wel eens aan hem denken.
Hij was jaren helemaal waus van een 18 inch coaxial of triaxial die hij had, die waren toen nog niet als consument te krijgen. Ik heb wel een setje mooie foliespoelen aan hem verkocht toen.
Daar begon het al, je had ze dan ook naar de Bezuidenhoutseweg 67 moeten sturen.
Daar is namelijk de komende 6 jaar de Tijdelijke Tweede Kamer der Staten Generaal gevestigd.
Pfff, en dat voor een rijksambtenaar....