Die 100 dB demping in Galaxy (gemeten met een Tukey window) is uiteraard een beetje overkill
Gaaf pand ook. Volgens mij ben ik daar heel lang geleden wel eens geweest, bij een concert van de Aaltense vrinden van de Far Pavilions in het kader van de grote prijs van Nederland. Die hadden bij Coos Grevelink (van the Outtakes, I Spy, Undercover studio's bij jou in de buurt) opgenomen. Coos kom ik af en toe nog wel eens tegen in het circuit, met Dicky Gilbers, Ger Warink... Dicky wil altijd dat ik een nummer meespeel, maar dat mag nooit van Coos
