Hypex FA503 in Modushop kastje
Moderator: Beheerdersteam
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Oke, ik twijfelde door de uitsparing in je kast, dat lijkt op usb C op de foto.
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
De uitsparing is gewoon rechthoekig idd. Niet de vorm van mini USB B.
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Het graveerwerk is ook klaar. Niet helemaal de 100 punten die ik had gehoopt maar toch ook niet slecht genoeg om het opnieuw te doen. Nu alles in elkaar zetten en kijken of het allemaal werkt
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Alles gemonteerd en hij lijkt te werken. Nu tijd om speakers te bouwen en om te bouwen al zal dat nog wel even duren ben ik bang
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Dat werkt goed.
Sluit je idd aan op de master. Je ziet volume, preset, clipping, protection, fan aan/uit. Staat allemaal in de gebruiksaanwijzing van het display. En het werkt als ontvanger voor de afstandbediening.
Ik heb hem bij op de luisterdag
Sluit je idd aan op de master. Je ziet volume, preset, clipping, protection, fan aan/uit. Staat allemaal in de gebruiksaanwijzing van het display. En het werkt als ontvanger voor de afstandbediening.
Ik heb hem bij op de luisterdag
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Mooi echt , ik heb het helemaal niet gezien
Erg druk in mijn hoofd , vertel het wel een keer
Ziet er erg goed uit iig
En helemaal leuk dat het goed werkt !
Erg druk in mijn hoofd , vertel het wel een keer
Ziet er erg goed uit iig
En helemaal leuk dat het goed werkt !
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Heel erg mooi gedaan! Ziet er echt professioneel uit
Lijkt me een beest van een versterker met 2x500+100w en dat dan stereo!
Lijkt me een beest van een versterker met 2x500+100w en dat dan stereo!
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Wat een getob met die buizen versterkers met transformatoren en smoorspoelen niet te tillen ook nog een Bias automaat en dan heb je 50 Watt met een set KT88 met wind mee en berg af hier staat dan ruim 2,2Kw en je pakt het ook nog op zonder heftruck 
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Vermogen is tegenwoordig goedkoop he, en lekker efficiënt.
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Eigenlijk alleen maar te pruimen Bas omdat je gehoor niet tot 200 KHz gaat
Nee gekkigheid Buizen versterkers klinken anders en sommige vinden dat lekkerder
Ik vermoed dat ik dat ook zo ervaar ,maar ik ga niet beweren dat het beter is !
Nee gekkigheid Buizen versterkers klinken anders en sommige vinden dat lekkerder
Ik vermoed dat ik dat ook zo ervaar ,maar ik ga niet beweren dat het beter is !
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Hypex FA503 in Modushop kastje
Dan rook je ook nog zo'n 20-30W weg aan gloeistroom + Class-AB opstelling met max praktisch rendement van ergens tussen 55-65% oid.
Daarentegen zijn dat dan wel weer 50W echte continu Watts, als je namelijk goed de kleine lettertjes van Hypex leest, is het continu vermogen 1/5 lager. (alsdus hun eigen datasheets).
Maar het is idd een andere soort smaak en naar mijn mening zijn beide smaken prima op z'n tijd!
