Ik heb nog een set liggen maar twijfel of ie marktplaats op gaat of niet.
Visaton W400S
Moderator: Beheerdersteam
Visaton W400S
Iemand bekend met een ontwerp met de W400S van Visaton?
Ik heb nog een set liggen maar twijfel of ie marktplaats op gaat of niet.
Ik heb nog een set liggen maar twijfel of ie marktplaats op gaat of niet.
Re: Visaton W400S
Het probleem bij deze woofer was het slappe frame. Daarom heeft Visaton deze snel weer uit de handel gehaald want bij het minste of geringste ging de woofer aanlopen. Ik had er ook ooit 2 op voorraad, die zijn teruggegaan naar Visaton. Het slappe doosje waar ze in geleverd werden hielp ook niet mee. Die W x00 S serie kwam ook uit China. De kleinere waren prima overigens.
Er was ooit ook nog een W400 NG, die had het probleem minder (misschien wel door iets dikker staal en een kleinere magneet)
Er was ooit ook nog een W400 NG, die had het probleem minder (misschien wel door iets dikker staal en een kleinere magneet)
