Afkortzaag
Moderator: Beheerdersteam
Re: Afkortzaag
Kreeg gister bericht dat mijn LS1219 hersteld is en opgestuurd wordt naar mij, k ben benieuwd, er zit een reparatieverslag bij van Makita België volgens de leverancier, dus ik ben benieuwd.
Re: Afkortzaag
Helemaal niks! 0 graden verstek afgesteld en alle info uit m'n begeleidende brief genegeerd!
Of ik er al mee gezaagd had
En wat het resultaat dan was
Of ik er al mee gezaagd had
En wat het resultaat dan was
Re: Afkortzaag
Kreeg hem vorige terug met de mededeling dat ze 'hem zo goed mogelijk afgesteld hadden' en zoek het verder maar uit...
Re: Afkortzaag
Eerst maar eens zien oftie het nu wel goed doet, anders moet er een betere oplossing komen, dunkt me.
Re: Afkortzaag
Een scheve boring herstel je niet met een paar stelschroefjes... Dit is echt een fabrieksfout. YouTube filmpje van maken 
-
Jeroen900ss
- Berichten: 21
- Lid geworden op: za 19 jul 2025, 19:08
Re: Afkortzaag
Zon einhell afkortzaag is prima , wel even de graden controleren , 90 is niet altijd 90 af fabriek, was bij mijn dewalt ook niet zo dus merk zegt weinig , goed blad erin , en de einhell doet het echt niet onder voor een duurder merk , met gelijk vermogen ed uiteraard, afstelling qua graden is altijd een dingetje ook bij mijn. Dewalt ligt er standaard een hoekmeter naast , althans als je echt zuiver wil zagen gebruik ik altijd een meter erbij , instellingen lopen van 88 graden naar 47 dus wanneer die precies 45 of 90 is meten
