11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Tomenkobus
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Beterschap Hans! Wat ben je toch een bikkel dat je er dan toch bij bent 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Een longontsteking is iets om serieus te nemen, sterkte Hans.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Net als Rein(ryvm) en Rudy(Rudy_H) lang in ruimte 5 gehangen om onze demo's te geven. Hierdoor ook pas in de middag een beetje rondgelopen en gekletst. Ook in de meetruimte met Satefan was het nog even leuk en ontstond er een spontaan gesprek omtrent meten/simuleren en hoe je keuze van units in je project kiest. En nog even had toegelicht met mijn metingen van de Groene rakkers welke ik in Vituixcad mooi kon laten zien.
Bij ons in ruimte 5 zat ook Ton(tonvandeacker) met zijn mooie bouwsels met vakmanschap gemaakt mooi hoor. Hopelijk krijg je het nog eens voor elkaar om ook iets van jezelf te ontwerpen Ton
Naar aanleiding van een aantal vragen welke units en/of er een starter topic is probeer ik van de Groene rakkers dit alsnog even te maken.
Dankjewel Barry voor de organisatie en gastvrijheid elke keer maar weer.. je moet ons er bijna uittrappen elke keer
Grt, Gerjan
Bij ons in ruimte 5 zat ook Ton(tonvandeacker) met zijn mooie bouwsels met vakmanschap gemaakt mooi hoor. Hopelijk krijg je het nog eens voor elkaar om ook iets van jezelf te ontwerpen Ton
Naar aanleiding van een aantal vragen welke units en/of er een starter topic is probeer ik van de Groene rakkers dit alsnog even te maken.
Dankjewel Barry voor de organisatie en gastvrijheid elke keer maar weer.. je moet ons er bijna uittrappen elke keer
Grt, Gerjan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Haha ja, het enthousiasme is ruim aanwezig
Wellicht gekke vraag maar ik vroeg me af of heeeel toevallig iemand iets van video heeft opgenomen tijdens mijn demo, maar ander materiaal is ook van harte welkom, ik wou een korte video aan mijn 11 delige serie plakken van hoe zo een dag er dan uit ziet. en ik had mijn camera mee.... maar zoals gewoonlijk niet gebruikt... en ik heb wel wat materiaal wat ik mag gebruiken van Chris, maar nog wat extra is welkom 
dus als iemand iets heeft en het ok vind dat ik het op youtube plaats, dan hoor ik het graag.
dus als iemand iets heeft en het ok vind dat ik het op youtube plaats, dan hoor ik het graag.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik had nog wat fotootjes gemaakt
Maar twee van de negen gehoord, wat heb ik gedaan die zaterdag? Of lag dat aan het aanbod.
Soms was het ook vier/vijf jaar bijpraten 
Ik mis ook altijd de helft omdat ik of moet demonstreren, of de dag organiseer, of idd moet bijkleppen...
ik mis ook altijd 2/3 mooie speaker met ik denk een mark audio ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Mod: citaat toegevoegd van bericht dat werd verplaatst naar het topic van dit jaar.
Tot vorig jaar!
Tot vorig jaar!
Haha, inderdaad, je zit in het verkeerde topic, kijk hoger op de pagina.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Als je een reactie weghaalt dan is de relevantie ook zoek...
Tjonge Jonge wat een mooie luidsprekers en Versterkers niet een Warme Buizen versterker ? Of heb is die niet op de gevoelige plaat vastgelegd, ik heb dankzij de foto,s wel een indruk van een hoge kwaliteits nivo jullie bezig zijn Tjonge wat ben ik toch een prutser denk ik dan .
Weinig motivatie om aan audio te sleutelen, was er mee bezig Onderdeel te weinig Besteld En natuurlijk gaat er dan wat mis inplaats van een paar Takman weerstanden kreeg ik een doosje met Cinch pluggen en eer dat weer recht getrokken was het kerst en oud en nieuw geweest en ik al weer een Ander project bezig waarvan een grootdeel van de printplaat gewoon stuk geprutst was en ik het uiteindelijk in de kliko heb gegooid En nu het kompleet nieuw aan het bouwen met het originele frontplaat uit 1973
Ben weer een boek aan het schrijven Excuses
3 maandjes dan hoop ik toch echt dat Breda doorgaat
Gefeliciteerd en respect voor jullie bouw projecten , en Hans Beterschap
Weinig motivatie om aan audio te sleutelen, was er mee bezig Onderdeel te weinig Besteld En natuurlijk gaat er dan wat mis inplaats van een paar Takman weerstanden kreeg ik een doosje met Cinch pluggen en eer dat weer recht getrokken was het kerst en oud en nieuw geweest en ik al weer een Ander project bezig waarvan een grootdeel van de printplaat gewoon stuk geprutst was en ik het uiteindelijk in de kliko heb gegooid En nu het kompleet nieuw aan het bouwen met het originele frontplaat uit 1973
Ben weer een boek aan het schrijven Excuses
3 maandjes dan hoop ik toch echt dat Breda doorgaat
Gefeliciteerd en respect voor jullie bouw projecten , en Hans Beterschap
Schrijf maar lekker een.boek vol, ik lees wel 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hebben we over een jaar of twee ook nog wat te doen.