11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Beterschap Hans! Wat ben je toch een bikkel dat je er dan toch bij bent 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Een longontsteking is iets om serieus te nemen, sterkte Hans.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Net als Rein(ryvm) en Rudy(Rudy_H) lang in ruimte 5 gehangen om onze demo's te geven. Hierdoor ook pas in de middag een beetje rondgelopen en gekletst. Ook in de meetruimte met Satefan was het nog even leuk en ontstond er een spontaan gesprek omtrent meten/simuleren en hoe je keuze van units in je project kiest. En nog even had toegelicht met mijn metingen van de Groene rakkers welke ik in Vituixcad mooi kon laten zien.
Bij ons in ruimte 5 zat ook Ton(tonvandeacker) met zijn mooie bouwsels met vakmanschap gemaakt mooi hoor. Hopelijk krijg je het nog eens voor elkaar om ook iets van jezelf te ontwerpen Ton
Naar aanleiding van een aantal vragen welke units en/of er een starter topic is probeer ik van de Groene rakkers dit alsnog even te maken.
Dankjewel Barry voor de organisatie en gastvrijheid elke keer maar weer.. je moet ons er bijna uittrappen elke keer
Grt, Gerjan
Bij ons in ruimte 5 zat ook Ton(tonvandeacker) met zijn mooie bouwsels met vakmanschap gemaakt mooi hoor. Hopelijk krijg je het nog eens voor elkaar om ook iets van jezelf te ontwerpen Ton
Naar aanleiding van een aantal vragen welke units en/of er een starter topic is probeer ik van de Groene rakkers dit alsnog even te maken.
Dankjewel Barry voor de organisatie en gastvrijheid elke keer maar weer.. je moet ons er bijna uittrappen elke keer
Grt, Gerjan
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Haha ja, het enthousiasme is ruim aanwezig
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Wellicht gekke vraag maar ik vroeg me af of heeeel toevallig iemand iets van video heeft opgenomen tijdens mijn demo, maar ander materiaal is ook van harte welkom, ik wou een korte video aan mijn 11 delige serie plakken van hoe zo een dag er dan uit ziet. en ik had mijn camera mee.... maar zoals gewoonlijk niet gebruikt... en ik heb wel wat materiaal wat ik mag gebruiken van Chris, maar nog wat extra is welkom 
dus als iemand iets heeft en het ok vind dat ik het op youtube plaats, dan hoor ik het graag.
dus als iemand iets heeft en het ok vind dat ik het op youtube plaats, dan hoor ik het graag.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
ik had nog wat fotootjes gemaakt
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Maar twee van de negen gehoord, wat heb ik gedaan die zaterdag? Of lag dat aan het aanbod.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Soms was het ook vier/vijf jaar bijpraten 
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik mis ook altijd de helft omdat ik of moet demonstreren, of de dag organiseer, of idd moet bijkleppen...
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
ik mis ook altijd 2/3 mooie speaker met ik denk een mark audio ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Mod: citaat toegevoegd van bericht dat werd verplaatst naar het topic van dit jaar.
Tot vorig jaar!
Tot vorig jaar!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Haha, inderdaad, je zit in het verkeerde topic, kijk hoger op de pagina.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Als je een reactie weghaalt dan is de relevantie ook zoek...
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Tjonge Jonge wat een mooie luidsprekers en Versterkers niet een Warme Buizen versterker ? Of heb is die niet op de gevoelige plaat vastgelegd, ik heb dankzij de foto,s wel een indruk van een hoge kwaliteits nivo jullie bezig zijn Tjonge wat ben ik toch een prutser denk ik dan .
Weinig motivatie om aan audio te sleutelen, was er mee bezig Onderdeel te weinig Besteld En natuurlijk gaat er dan wat mis inplaats van een paar Takman weerstanden kreeg ik een doosje met Cinch pluggen en eer dat weer recht getrokken was het kerst en oud en nieuw geweest en ik al weer een Ander project bezig waarvan een grootdeel van de printplaat gewoon stuk geprutst was en ik het uiteindelijk in de kliko heb gegooid En nu het kompleet nieuw aan het bouwen met het originele frontplaat uit 1973
Ben weer een boek aan het schrijven Excuses
3 maandjes dan hoop ik toch echt dat Breda doorgaat
Gefeliciteerd en respect voor jullie bouw projecten , en Hans Beterschap
Weinig motivatie om aan audio te sleutelen, was er mee bezig Onderdeel te weinig Besteld En natuurlijk gaat er dan wat mis inplaats van een paar Takman weerstanden kreeg ik een doosje met Cinch pluggen en eer dat weer recht getrokken was het kerst en oud en nieuw geweest en ik al weer een Ander project bezig waarvan een grootdeel van de printplaat gewoon stuk geprutst was en ik het uiteindelijk in de kliko heb gegooid En nu het kompleet nieuw aan het bouwen met het originele frontplaat uit 1973
Ben weer een boek aan het schrijven Excuses
3 maandjes dan hoop ik toch echt dat Breda doorgaat
Gefeliciteerd en respect voor jullie bouw projecten , en Hans Beterschap
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Schrijf maar lekker een.boek vol, ik lees wel 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Hebben we over een jaar of twee ook nog wat te doen.
