Mogelijk is de zaak waar Jan Geert komt een franchise waarvan de eigenaar iemand kent met een groothandel die wel eens een partijtje overheeft.
Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een Jumbo vestiging heb gezien die gereedschap of andere hardware verkocht.
Mogelijk is de zaak waar Jan Geert komt een franchise waarvan de eigenaar iemand kent met een groothandel die wel eens een partijtje overheeft.
Mogelijk is de zaak waar Jan Geert komt een franchise waarvan de eigenaar iemand kent met een groothandel die wel eens een partijtje overheeft.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Klopt wel, vrijwel alle keten-winles zijn franchise. De Etos dorp verderop had een mooi partijtje "medische" hoofdkussens in de aanbieding. De Etos hier in het dorp wist nergens van toen mijn vrouw er hier naar vroeg.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Voor 1.45 het stuk een aantal medicijnendoosjes gekocht bij de Action.
Je krijgt dan een doosje met 7 bakjes met ieder 4 vakjes. 28 in totaal dus.
Ideaal om kleine componentjes in op te bergen. de middelste is gevuld met van die blauwe meerslagen instelpotmetertjes
Doosje rechts zijn ceramische condensatortjes in het pico en nano Farad bereik.
De linker gaat waarschijnlijk gevuld worden met SMD condensatoren.
Je krijgt dan een doosje met 7 bakjes met ieder 4 vakjes. 28 in totaal dus.
Ideaal om kleine componentjes in op te bergen. de middelste is gevuld met van die blauwe meerslagen instelpotmetertjes
Doosje rechts zijn ceramische condensatortjes in het pico en nano Farad bereik.
De linker gaat waarschijnlijk gevuld worden met SMD condensatoren.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
gelukkig heeft de Action nog steeds Pattex lijm en kit, de karwei heeft alleen nog maar Bison. en zeker de montagekit van Pattex is toch wel een heule bak beter dan die van de Bison
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Die zag ik als blackweek-aanbieding in de webshop, maar daar is hij inmiddels al uitverkocht.
Edit: niet de juiste url.
Edit2: dus wel leverbaar..... voor 129.-
Edit: niet de juiste url.
Edit2: dus wel leverbaar..... voor 129.-
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik heb met drie verschillende van die kleine Chinese bandzagen gewerkt en allen waren zij k#t. De zaag loopt er telkens af, een rechte snede is niet te maken, als je te veel spanning op de zaag zet knapt die en hij is niet fatsoenlijk in te stellen. Ik zou het bonnetje goed bewaren.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Dank voor de tip. Dan zal ik hem op tijd proberen.
Dat ie uit de doos niet direct bruikbaar is en volledig afgesteld moet worden snap ik. Maar dan moet het wel klaar zijn.
Dat ie uit de doos niet direct bruikbaar is en volledig afgesteld moet worden snap ik. Maar dan moet het wel klaar zijn.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
De kwaliteit van Parkside hangt erg af van wie de OEM-fabrikant is. Een deel wordt in licentie geproduceerd door Einhell. Ik weet niet of ze nog steeds een lijst van die apparaten publiceren. Een andere fabrikant was Grizzly, als ik het goed herinner. Ook was er een fabrikant die met name op de Amerikaanse markt goed staat aangeschreven. De naam ben ik kwijt, maar die produceert kwalitatief prima apparaten.
Soms is de fabrikant herkenbaar aan een vergelijkbaar apparaat in het eigen assortiment. Doorgaans zijn de specificaties gelijk, wijkt de kleur af, en een licht afwijkende vormgeving kan ook voor komen. De bedieningselementen zitten dan echter gewoon op dezelfde plaats.
Soms is de fabrikant herkenbaar aan een vergelijkbaar apparaat in het eigen assortiment. Doorgaans zijn de specificaties gelijk, wijkt de kleur af, en een licht afwijkende vormgeving kan ook voor komen. De bedieningselementen zitten dan echter gewoon op dezelfde plaats.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Volgens mij doen zij de boormachines. Gezien de recensies van ridgid is dat dikke prima.
Ook ben ik zelf blij met mijn Berner maar dat is een andere prijsklasse.
Ook ben ik zelf blij met mijn Berner maar dat is een andere prijsklasse.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Qua accugereedschap vind ik Hilti het mooist, da's nog 'cost no object' gemaakt, maar dan heb je het wel over accutolletjes vanaf 700 euro...
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
En levenslang garantie nog steeds? Erg tevreden met mijn Hilti boorhamer in ieder geval.
Die Berner kost normaal ook bijna 800,- en is gewoon Milwaukee in een andere kleurstelling. Gelukkig iets (veel) betaalbaarder te bekomen.
Die Berner kost normaal ook bijna 800,- en is gewoon Milwaukee in een andere kleurstelling. Gelukkig iets (veel) betaalbaarder te bekomen.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Parkside (Lidl) de bekende boor- en schroef machine 20V 2Ah standaard accu's. Opbergkist+boor- schroefmachine+lader+accu+2 stuks extra 2Ah accu's Black Friday deal incl. het versturen Eur. 85.
[graag-bijvoegen]https://live.staticflickr.com/65535/525 ... 6970_c.jpg[/graag-bijvoegen]
[graag-bijvoegen]https://live.staticflickr.com/65535/525 ... 6970_c.jpg[/graag-bijvoegen]
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Plastic lijmklemmen?
Dat lijkt me eigenlijk niks. Ik heb een zooi van die plastic tangetjes gekocht en inmiddels is de helft daarvan gebroken. Heb ik meer vertrouwen in metaal.
Dat lijkt me eigenlijk niks. Ik heb een zooi van die plastic tangetjes gekocht en inmiddels is de helft daarvan gebroken. Heb ik meer vertrouwen in metaal.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik gebruik deze soort al jaren en heb er nog geen één gebroken. Ik hou ze wel uit de zon.
Die plastic klemmen zijn van andere kwaliteit en breken aan de kop af.
Die plastic klemmen zijn van andere kwaliteit en breken aan de kop af.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
bij de action had ik wat schilderstape gehaald voor t fineren. die paarse zou "sensitive" zijn, "non-stick", en dan nog iets met 14 dagen. nou, geen van allen. t trekt gewoon t fineer kapot 
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Tot nog toe geen mazzel gehad met lidl harde waren, boormachientjes houden er allemaal na een jaar mee op hier. Mijn TV begon een half jaartje na de garantie periode ook ineens te strepen. Wel een pluim voor de service afdeling trouwens want van de TV werd na retourzending zonder gezeur het volledige aankoop bedrag terug gestort.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Wat een troep idd. Met die gewone merkloze schilders tape van de Action eigenlijk nooit een probleem gehad. Lijmresten verwijderen gaat ook prima meestal met gewone terpentine. Is wat milder voor plastics en bestaand lakwerk.
