Ha, ik ben Ruut
Al paar weken geleden aangemeld, maar nu als nog even voorstellen.
Ik heb echt geen verstand van audio, maar des te meer van zelfbouw. Ik heb de ziekelijke drang alles zelf te willen maken, en ben daar ondertussen best wel bedreven in geworden. Wie vragen heeft over iets maken of materiaalkeuze (zolang het dus niet technische audiovragen zijn) kan het bij mij proberen.
Alsnog even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Alsnog even voorstellen
Één woord: Wauw!
Je hebt niet alleen de drang om alles zelf te bouwen, je hebt nog smaak ook! dat is een hele prettige combinatie zeg maar.
Echt knap, en echt mooi!
Welkom op dit Forum
Je hebt niet alleen de drang om alles zelf te bouwen, je hebt nog smaak ook! dat is een hele prettige combinatie zeg maar.
Echt knap, en echt mooi!
Welkom op dit Forum
Re: Alsnog even voorstellen
Dank voor de complimenten. Wacht maar tot jullie mijn zelfbouwspeakers zien! Zal resultaten zeker op deze site posten.
