11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Het is een luisterdag, geen dag om je deeltjesversneller tentoon te stellen... 
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Hoezo? Zonder versnelde (lucht)deeltjes ook niets te luisteren.
-
audiovorden
- Berichten: 10
- Lid geworden op: do 18 jan 2018, 11:00
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Wij komen zaterdag ook weer naar de luisterdag: Lourens, Paulus en Peter.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Jammer Harry, beterschap.VintageHarry schreef: ↑do 01 feb 2024, 9:57Helaas moet ik me afmelden voor zaterdag, de griep heeft me te pakken gekregen
Alle deelnemers een fijne dag toegewenst!
Vorden ook welkom, tot zaterdag!audiovorden schreef: ↑do 01 feb 2024, 18:25Wij komen zaterdag ook weer naar de luisterdag: Lourens, Paulus en Peter.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Jeetje, ik dacht me 2 maand geleden al aangemeld te hebben, maar er is iets misgegaan blijkbaar
Graag kom ik ook weer luisteren en nieuwe dingen bekijken
Graag kom ik ook weer luisteren en nieuwe dingen bekijken
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik neem nog een enthousiasteling mee als dat mag.
Jos.
Jos.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik ook, zal wel mogen denk ik he, zolang ze betalen haha
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen Martin, welkom.
Natuurlijk
In dit kader een aangename verrassing, er is een extra kamer vrij
Ik weet dit pas net, en ga de planning ook niet meer aanpassen, maar hier kunnen we ook gebruik van maken. In oppervlakte is 'ie gelijk aan de Audio Creative kamer, kamer2. Er zit een loze (berg)ruimte tussen kamer 2 en de mystery room, gescheiden door schuifdeuren, mogelijk is er wel overspraak. Wel kun je gewoon vanaf de gang de kamer in.
Maar als mensen hier wat willen doen, go your gang
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik ben ook volledig zelf voorzien: Versterker, DAC, streamer en luidsprekers.pappaleo schreef: ↑wo 31 jan 2024, 22:20Ook ik heb streamer+dac+eigen wifi bij me. Samen metKappa7 schreef: ↑wo 31 jan 2024, 21:02In ruimte 4 staat op de speakers van Dre de pure DSD dac met streamer en die kan ook op andere systemen gebruikt worden.fet schreef: ↑wo 31 jan 2024, 19:18Even een vraagje over kamer 4. Daar hebben we zo te zien voldoende versterkers en speakers. Wat ik een beetje mis is de muziek zelf. Ik weet niet of er iemand is die een cd-speler of streamer kan meenemen. Helaas heb zelf geen werkende cd speler meer. Ik zal ook nog een de Elekit TU-8500 voorversterker meenemen om evt. eindversterkes aan te sturen. Zou zonde zijn als we alles hebben en geen muziek![]()
Complimenten aan Barry, die orde weet te scheppen in deze gezellige chaos![]()
Ton
Ook heb ik wat versterking bij me.
Wil je daar je eigen muziek op afspelen dan zal je een usb stick kunnen meenemen .KobusQobuz moet dat goed komen.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Is de extra kamer een geschikte meetruimte misschien? Dan is de 'soos' vrij voor informele gesprekken?
Zo maar een idee!
Zo maar een idee!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Zal ik eventueel die Wharfdale Denton X2P nog meenemen?.
Ik heb ze zelf nog niet beluisterd.
viewtopic.php?p=2073989#p2073989
download/file.php?id=196656&mode=view
Ik heb ze zelf nog niet beluisterd.
viewtopic.php?p=2073989#p2073989
download/file.php?id=196656&mode=view
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Kan, maar vind ik wel jammer eigenlijk, beneden in de koffiehoek is ruimte voor informele gesprekken. Kunnen de ruimte denk ik beter gebruiken voor een wat langere demo ofzo.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik ben klaar met het voorbereiden van de spullenboel. Mijn C368 met Bluesound module werkt met mijn telefoon als hotspot, dus morgen ben ik niet afhankelijk van de wifi en hoef ik niks te configureren. Ik neem ook een C268 mee, beiden staan in brug en hebben zo 300W per kanaal op tap.
Nu nog een leuke playlist smurfen en dan ben ik er klaar voor. Ik heb er zin in!
Nu nog een leuke playlist smurfen en dan ben ik er klaar voor. Ik heb er zin in!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik wens allen een fijne dag, ik kan morgen niet komen.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn vanwege werk, ik wens iedereen een leuke luisterdag! 
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Neem voor de zekerheid nog wel mijn Nad C390dd met ingebouwde blueos streamer mee. Welliswaar een versterker, maar dan kan je in ieder geval streamen. Mocht het niet nodig zijn, blijft tie in de doos.fet schreef: ↑wo 31 jan 2024, 19:18Even een vraagje over kamer 4. Daar hebben we zo te zien voldoende versterkers en speakers. Wat ik een beetje mis is de muziek zelf. Ik weet niet of er iemand is die een cd-speler of streamer kan meenemen. Helaas heb zelf geen werkende cd speler meer. Ik zal ook nog een de Elekit TU-8500 voorversterker meenemen om evt. eindversterkes aan te sturen. Zou zonde zijn als we alles hebben en geen muziek![]()
Complimenten aan Barry, die orde weet te scheppen in deze gezellige chaos![]()
Ton
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
John en Bert jammerrrrr, de rest tot morgen!
