mag alsnog mijn versterker lenen, 400 watt in 4 ohm.. lijkt me meer dan genoegbeijert schreef: ↑za 27 jan 2024, 21:04Het gaat vooral om de grote woofer. Die is vier ohm en dat vind mijn compacte eindtrap niet leuk, naast dat ie ruim onder de 100hz moet blijven.
Zal van de week mijn sub versterker uitproberen maar ik verwacht daar niets van.
De breedbanders vragen gelukkig niet veel van de versterker en er zit een condensator achter om het laagste laag weg te houden.
11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Rob Loek Aat ook een hartelijk welkom!

Altijd, we gaan een plekje zoeken
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Er zijn veel aanmeldingen dit jaar, wat alleen maar mooi is natuurlijk
Ik zal voor iedereen een plekje zoeken, het is wat vol hier en daar, een eerste aanzet voor kamer indeling staat in post 3. Ben vast wel wat vergeten, heb iets niet bij elkaar gezet wat wel handig is om te doen, etc. Stuur me een berichtje als je wat anders wilt. => Ben de komende dagen wat minder online, reageer misschien niet direct, maar komt goed.
Richttijden voor de demo's volgen nog, ik wil in principe na a.s. woensdag niet meer aan het programma sleutelen, zodat een ieder weet waar 'ie aan toe is.
Richttijden voor de demo's volgen nog, ik wil in principe na a.s. woensdag niet meer aan het programma sleutelen, zodat een ieder weet waar 'ie aan toe is.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Is het mogelijk dat ik in kamer 1 sta voor mijn demo met de OB? Grote ruimtes vinden ze wel fijn
En ik wil graag smorgens eerst even gaan meten in kamer 6
En ik wil graag smorgens eerst even gaan meten in kamer 6
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
voor de niet facebook lezers ook hier maar even neerzetten dan, naast mijn karnavalsflippen komen ook mijn laatste joppostaatjes mee, ben er helemaal klaar voor
Geldt ook wel een beetje voor mijn karnavalsflippen
bij de weg, zat leuke hobby gerelateerde FB groepen hoor ...
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Hallo,
Ik ben hartstikke nieuw hier en zo een luisterdag lijkt me leuk.
Ik heb 3 paar zelfbouw (nabouw) die ik mee kan nemen mocht dat interessant zijn. (ook voor mij om te vergelijken).
Maar ik weet helemaal niet of dat gewenst is of nog mogelijk is.
Ik heb:
Startairkit 3r (ontwerp van cattaneo en ase acoustics met simpele peerless woofer en vifa tweeter), een budget 8l 2weg (ouder ontwerp), misschien niet zo interessant omdat de drivers misschien niet meer beschikbaar zijn en het ferrofluid misschien al wat opgedroogd is.
CT 327 , een keine BR breedband met tangband w4 1320 (het originele ontwerp van K&t zonder condensator). Love these
En DXT MON 182, een ontwerp van Heissman met dxt tweeter en een wavecor BD 182 en een PR. Een 18 L 2weg. Een zeer geprezen ontwerp in Duitsland.
Bronnen of versterkers neem ik liever niet mee.
Dus... Ik hoor graag of het nut heeft ze mee te zeulen.
Frido
Ik ben hartstikke nieuw hier en zo een luisterdag lijkt me leuk.
Ik heb 3 paar zelfbouw (nabouw) die ik mee kan nemen mocht dat interessant zijn. (ook voor mij om te vergelijken).
Maar ik weet helemaal niet of dat gewenst is of nog mogelijk is.
Ik heb:
Startairkit 3r (ontwerp van cattaneo en ase acoustics met simpele peerless woofer en vifa tweeter), een budget 8l 2weg (ouder ontwerp), misschien niet zo interessant omdat de drivers misschien niet meer beschikbaar zijn en het ferrofluid misschien al wat opgedroogd is.
CT 327 , een keine BR breedband met tangband w4 1320 (het originele ontwerp van K&t zonder condensator). Love these
En DXT MON 182, een ontwerp van Heissman met dxt tweeter en een wavecor BD 182 en een PR. Een 18 L 2weg. Een zeer geprezen ontwerp in Duitsland.
Bronnen of versterkers neem ik liever niet mee.
Dus... Ik hoor graag of het nut heeft ze mee te zeulen.
Frido
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Neem maar mee - we kunnen ook metingen doen, mocht je dat leuk vinden!
groet,
Satefan
groet,
Satefan
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
wauw , het wordt echt druk (er is veel interesse) !! zin in ! ik ben nog lekker folies aan het vervangen en voor de 4 keer het ontwerp aangepast. maar steeds kleine stapjes voorruit
kijk wel hoe ver ik kom 
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Nou, in metingen ben ik zeker geïnteresseerd.
Ik neem ze graag mee.
Ik neem ze graag mee.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik zou die DXTmon wel eens willen meten! (maar bepaal vooral zelf wat je mee wil nemen natuurlijk!)
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Na een bescheiden pauze op dit forum (ik las berichten terug van 20 jaar geleden over een kleine luistersessie in Friesland met mijn Lancetta's,) heb ik samen met Bertje66 (ook lid hier uit het Dino tijdperk) besloten om de luisterdag te bezoeken. Ik ben benieuwd of die dag het oude zelfbouw-enthousiasme getriggerd wordt
We hebben dus (nog) niks om mee te nemen maar komen graag luisteren.
groet,
Jeewee(024) en
Bertje66
groet,
Jeewee(024) en
Bertje66
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
De dxt mon neem ik zeker mee. En de tangbands
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Zeker, heeft altijd nutFridonkyo schreef: ↑zo 28 jan 2024, 22:09Hallo,
Ik ben hartstikke nieuw hier en zo een luisterdag lijkt me leuk.
Ik heb 3 paar zelfbouw (nabouw) die ik mee kan nemen mocht dat interessant zijn. (ook voor mij om te vergelijken).
Maar ik weet helemaal niet of dat gewenst is of nog mogelijk is.
Ik heb:
Startairkit 3r (ontwerp van cattaneo en ase acoustics met simpele peerless woofer en vifa tweeter), een budget 8l 2weg (ouder ontwerp), misschien niet zo interessant omdat de drivers misschien niet meer beschikbaar zijn en het ferrofluid misschien al wat opgedroogd is.
CT 327 , een keine BR breedband met tangband w4 1320 (het originele ontwerp van K&t zonder condensator). Love these
En DXT MON 182, een ontwerp van Heissman met dxt tweeter en een wavecor BD 182 en een PR. Een 18 L 2weg. Een zeer geprezen ontwerp in Duitsland.
Bronnen of versterkers neem ik liever niet mee.
Dus... Ik hoor graag of het nut heeft ze mee te zeulen.
Frido
EnjoyProg, JeeWee en Bertje leuk dat jullie een kijkje komen nemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Op verzoek zijn motoindo - Chris en hardbats - Bas verhuisd naar kamer 1. Die kamer zit helemaal wat geïsoleerd van de andere ruimtes, indien gewenst kan het gas ook even open daar 
- Gerrittube
- Berichten: 122
- Lid geworden op: di 17 dec 2019, 20:00
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Wij (d.w.z. ik en diezelfe gekke gast
van de vorige keer) zijn erbij 3 febr.
Tot dan.
Tot dan.
-
Marcel van der L
- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 29 jan 2024, 22:27
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Gerrit / Martin / Marcel / Hans ook welkom & tot zaterdag.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Bij deze zou ik mij ook nog willen aanmelden. Ik neem nog een kameraad mee, wellicht dat ik hem ook nog kan besmetten met het zelfbouw virus
