Diverse Voeding,s printen voor Buizen versterkers

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Diverse Voeding,s printen voor Buizen versterkers

Bericht door OpaBert »

Ik heb hier wat stapeltjes met printen ontwerpen zijn gebouwd en getest
Deze printen zijn ook in gebruik
Maar wat optimistisch geweest met bestellen
Afhankelijk van welke spanning je er op zet is natuurlijk ook de uitgangs spanning
De E-Choke kan ook een Choke zijn geschikt voor de stroom die je eruit wilt
Ik heb nog een AE set Trafo + 2 x Smoorspoel trafo is gebruikt om de printen van mijn Monobill 3 CFB te testen
De Smoorspoelen zijn ook kort gebruikt 1 week ? maar mijn rug vond de E-Choke beter
Voor de versterker maakt het niks uit
Heb ook printen voor het negatief maar nog niet gevonden
Printen 2€ per stuk , ik heb 8 voor de 25 mm elco,s steek 10 mm en 10 stuks geschikt voor elco,s tot 36 mm steek 10 passen de 450V elco,s vaak in Dump op voor 2,50€
Let op niet geschikt met 450Volt Elco,s in combinatie met de AE trafo De AE trafo 125€ een oogje is stuk nr5


Smoorspoelen 20€ per stuk
Douwe heeft aangegeven de Smoorspoelen te willen Die zijn dus verkocht!



Ook nog 2 x JJ 500 uF Elco,s 10€ per stuk kort gebruikt om te testen in de MonoBil 3 CFB
Vind je de prijzen te laag laat het dan ff weten aub Ik hoop niet dat de prijzen te hoog zijn
De voedings printen hebben ca 5€ per stuk gekost om ze te laten maken bij jlpcb
Ik heb ook nog een print voor de Anastacia van Triode Dick kan gebruikt worden ook voor zijn Top Cap (807) project
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: Diverse Voeding,s printen voor Buizen versterkers

Bericht door douwebakker »

Ik wil de smoorspoelen wel overnemen.
Douwe
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Diverse Voeding,s printen voor Buizen versterkers

Bericht door RobertD »

Heb je die voedingstrafo nog?
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Diverse Voeding,s printen voor Buizen versterkers

Bericht door OpaBert »

Nee helaas Robert
En excuus dat ik vergeten ben dit Topic te sluiten
Willy 61 heeft een prachtige versterker en documentatie gemaakt en gepubliceerd
Het is de moeite waard er te gaan kijken en er een bosje bloemen af te geven
Hij heeft er zoveel werk aan besteed en het ziet er zo afgewerkt uit
Groetjes
OpaBert
Gesloten