En staat ook weer genoteerd Chris.
11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
GerardJ had ik nog niet genoteerd, en ook RemcoB welkom in het verre oosten.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Aankomend weekend wil ik proberen een eerste planning te maken vwb de demo's. Dus als er nog iemand iets heeft wat gedemonstreerd kan worden, graag deze week aanmelden.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Geweldig initiatief. Erg leuke formule. Ik meld me aan en neem mee: "High End voor een Habbekrats":
- Magnepan MG12 (geupgrade),
- WONDOM AA-AB32313 GREMLIN Amplifier Board STA516B (geupgrade),
- Chinees DACje met Ak4499EX (geupgrade),
- streamer: WiiM Pro Plus streamer,
- subwoofer: Monitor Audio Radius 360 aangestuurd door WONDOM AA-JA31181 JAB 3-100 Class D Mono Amplifier Module with DSP + WONDOM DB-DP11224 ICP3 Programming Module for DSP (remote control via app),
- alles telkens met aparte zelfbouw linear/regulated power supply.
- Source: Qobuz via WiFi hotspot van mobiele telefoon
- Magnepan MG12 (geupgrade),
- WONDOM AA-AB32313 GREMLIN Amplifier Board STA516B (geupgrade),
- Chinees DACje met Ak4499EX (geupgrade),
- streamer: WiiM Pro Plus streamer,
- subwoofer: Monitor Audio Radius 360 aangestuurd door WONDOM AA-JA31181 JAB 3-100 Class D Mono Amplifier Module with DSP + WONDOM DB-DP11224 ICP3 Programming Module for DSP (remote control via app),
- alles telkens met aparte zelfbouw linear/regulated power supply.
- Source: Qobuz via WiFi hotspot van mobiele telefoon
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
welkom ! Joris ! dat is een heeeeele hoop spullen die je mee neemt haha , lekker slepen 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Mooie aanmelding Joris, welkom ook, je staat erbij
Magnepan's met een sub lijken me een mooie toevoeging. Wifi in het wijkcentrum is niet je van het, maar de route via je telefoon moet goed gaan, daar geen klachten over bereik. Tot over 1,5 week!
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Hoi allemaal,
Ik neem mijn geïntegreerde versterker mee. Dit is de CA versterker met input selector en logaritmische volume regelaar van weerstanden en relais. Tevens zit er een subwoofer uitgang op met dank aan Pjotr. De versterker zit nog in een primitieve houten doos en zonder mooie knoppen, maar alles werkt. Ook neem ik de
Classix II luidsprekers mee van Paul Carmody en mijn actieve subwoofer. Vraagje, is er WiFi? Ik heb eigenlijk geen apparaat zoals cd speler om iets te laten horen. Ik stream alleen.
Groeten, Tom.
Ik neem mijn geïntegreerde versterker mee. Dit is de CA versterker met input selector en logaritmische volume regelaar van weerstanden en relais. Tevens zit er een subwoofer uitgang op met dank aan Pjotr. De versterker zit nog in een primitieve houten doos en zonder mooie knoppen, maar alles werkt. Ook neem ik de
Classix II luidsprekers mee van Paul Carmody en mijn actieve subwoofer. Vraagje, is er WiFi? Ik heb eigenlijk geen apparaat zoals cd speler om iets te laten horen. Ik stream alleen.
Groeten, Tom.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik probeer ook te komen:)
Ik neem mee:
- Fetzilla versterker (wel met lichte ground loop brom, niet hoorbaar met muziek aan)
- 'Mini PA systeem op accu' ( 8 inch woofer, compressie tweeter en hoorn, DSP filter, tpa 3116 versterker viewtopic.php?t=27595 )
Ik neem mee:
- Fetzilla versterker (wel met lichte ground loop brom, niet hoorbaar met muziek aan)
- 'Mini PA systeem op accu' ( 8 inch woofer, compressie tweeter en hoorn, DSP filter, tpa 3116 versterker viewtopic.php?t=27595 )
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
er is Wifi, schijnt niet mega snel te zijn maar ik heb zelf nooit problemen gehad, maar als je zeker van je zaak wil zijn kun je je telefoon als hotspot aan zetten (beetje afhankelijk van of je genoeg in je bundel hebt haha)Tomenkobus schreef: ↑wo 24 jan 2024, 11:13Hoi allemaal,
Ik neem mijn geïntegreerde versterker mee. Dit is de CA versterker met input selector en logaritmische volume regelaar van weerstanden en relais. Tevens zit er een subwoofer uitgang op met dank aan Pjotr. De versterker zit nog in een primitieve houten doos en zonder mooie knoppen, maar alles werkt. Ook neem ik de
Classix II luidsprekers mee van Paul Carmody en mijn actieve subwoofer.
IMG_20240124_104831.jpg
Vraagje, is er WiFi? Ik heb eigenlijk geen apparaat zoals cd speler om iets te laten horen. Ik stream alleen.
Groeten, Tom.
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
oke, en ja met de telefoon moet ik ook een eind kunnen komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Tomenkobus schreef: ↑wo 24 jan 2024, 11:13Hoi allemaal,
Ik neem mijn geïntegreerde versterker mee. Dit is de CA versterker met input selector en logaritmische volume regelaar van weerstanden en relais. Tevens zit er een subwoofer uitgang op met dank aan Pjotr. De versterker zit nog in een primitieve houten doos en zonder mooie knoppen, maar alles werkt. Ook neem ik de
Classix II luidsprekers mee van Paul Carmody en mijn actieve subwoofer.
IMG_20240124_104831.jpg
Vraagje, is er WiFi? Ik heb eigenlijk geen apparaat zoals cd speler om iets te laten horen. Ik stream alleen.
Groeten, Tom.
Mooie inbreng zo Tom, genoteerd en zal een mooi plekje ervoor zoeken.
Rene afdeling Hengelo ook weer welkom
Leuk dat je de moeite wilt nemen, ook welkom op dit zelfbouw evenementgrimoire schreef: ↑wo 24 jan 2024, 16:05Ik probeer ook te komen:)
Ik neem mee:
- Fetzilla versterker (wel met lichte ground loop brom, niet hoorbaar met muziek aan)
- 'Mini PA systeem op accu' ( 8 inch woofer, compressie tweeter en hoorn, DSP filter, tpa 3116 versterker viewtopic.php?t=27595 )
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
dag Barry,bij deze wou ik me weer aanmelden voor 3 februari,groeten Rob
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Als Cool komt, dan kom ik ook buurten.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Is wel een eindje uit de buurt Aat. 
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Helaas kan ik zelf niet komen, mijn vrouw is jarig die dag, maar wat leuk om te zien dat er zoveel aanmeldingen en apparatuur is, dit forum is spring levend.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
ja lijkt wel een aardig bezochte ZBA te worden !!! gezellig !!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Heeft het nut met die grote open baffle sub te zeulen? Ik heb namelijk nog geen passende versterker.
Mijn (open baffle) breedbanders zijn daarom minder geschikt voor een grote ruimte.
Ze spelen al wel
Mijn (open baffle) breedbanders zijn daarom minder geschikt voor een grote ruimte.
Ze spelen al wel
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
mag gerust mijn versterker lenen Hypex Ncore 400 , en de dsp als je wil , als we tenminste niet samen zijn in geroosterd op de zelfde tijd. want ik heb hem zelf ook nodig. maar meestal is er wel iemand die nog een versterker over heeft.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Het gaat vooral om de grote woofer. Die is vier ohm en dat vind mijn compacte eindtrap niet leuk, naast dat ie ruim onder de 100hz moet blijven.
Zal van de week mijn sub versterker uitproberen maar ik verwacht daar niets van.
De breedbanders vragen gelukkig niet veel van de versterker en er zit een condensator achter om het laagste laag weg te houden.
Zal van de week mijn sub versterker uitproberen maar ik verwacht daar niets van.
De breedbanders vragen gelukkig niet veel van de versterker en er zit een condensator achter om het laagste laag weg te houden.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Hallo, bij deze wil ik mij aanmelden voor volgende week. Ik heb 2 setjes monitor speakers. De Omnes audiio note met een subje en een setje met Alpair breedbanders. Is er nog ruimte om die ergens tussen te zetten?
