JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JorisJo
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 jan 2024, 7:07

JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door JorisJo »

- Speakers: Magnepan MG12, via Marktplaats: 490 euro, upgraded filter enz.
- Versterker: WONDOM (Sure) AA-AB32313 GREMLIN Amplifier Board STA516B & TC2001 T-AMP Class D 2 x 400 Watts 3 Ohms bij 48V (zelfde chip als in SMSL SA400 en Sabaj A30a): 68 euro, upgrade: koppel- , filter- en voedingscondensatoren, met zelfbouw lineair power supply
- subwoofer: Monitor Audio Radius 360, via Marksplaats (kapotte versterker): 40 euro, omgebouwd naar bass reflex getuned op 27 Hz mbv Dayton DATS3. Sub-versterker/filter: WONDOM AA-JA31181 JAB 3-100 Class D Mono Amplifier Module with DSP: 35 euro + WONDOM DB-DP11224 ICP3 Programming Module for DSP (remote control via app): 25 euro
- DAC: Chinees DACje met Ak4499EX: Semibreve/Opoint DA50, zonder USB: 240 euro, upgraded met discrete opamps, met zelfbouw regulated power supply
- Streamer: Pi2AES v1 hoedje (250 euro) op Raspberry Pi , met 2x zelfbouw regulated power supply
- Server: Roon ROCK op Intel NUC, met zelfbouw regulated power supply
- Netwerk switch: Meraki MS220 (via Marktplaats 150 euro), upgraded met zelfbouw regulated power supply

Voor andere luidsprekers in gebruik: zelfbouw SET buizenversterker 12AT7 + KT77

Veel ervaring in upgrade/herbouw van luidsprekerfilters (favoriete condensatoren: Siemens MKV)
Op zoek naar audiomaatjes in Zutphen e.o.
Laatst gewijzigd door JorisJo op do 25 jan 2024, 5:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door Henkjan »

welkom hier JorisJo!
mooie lijst met projecten al

ps: we zijn dol op foto's hier
:foto:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door Shadow »

Nou tis binnenkort Luisterdag met allemaal gelijkgestemden in Hengelo, dus meld je aan zou ik zeggen!

viewtopic.php?t=31853
Gebruikersavatar
JorisJo
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 jan 2024, 7:07

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door JorisJo »

Henkjan schreef: ma 15 jan 2024, 9:34
welkom hier JorisJo!
mooie lijst met projecten al

ps: we zijn dol op foto's hier
:foto:
Wat een warm welkom! Mijn foto's laten slechts een zooitje zien ;-)
Laatst gewijzigd door JorisJo op za 20 jan 2024, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JorisJo
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 jan 2024, 7:07

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door JorisJo »

Shadow schreef: ma 15 jan 2024, 10:31
Nou tis binnenkort Luisterdag met allemaal gelijkgestemden in Hengelo, dus meld je aan zou ik zeggen!

viewtopic.php?t=31853
Laat ik nou door een google treffer op de forumpagina van die luisterdag zijn gekomen... en dat vond ik zo'n mooi initiatief dat ik me meteen hier heb geregistreerd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door dre »

Welkom Joris!
Volgende upgrade een camera? :lol:
Gebruikersavatar
JorisJo
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 jan 2024, 7:07

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door JorisJo »

Deel van het zooitje
Bijlagen
High End? Low Visuals!
High End? Low Visuals!
Gebruikersavatar
JorisJo
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 15 jan 2024, 7:07

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door JorisJo »

Onder aan de foto zie je een luchbox. Daar zit - heel toepasselijk - de VOEDING in (van de WiiM Pro Plus streamer)
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: JorisJo stelt zich voor: High End voor een Habbekrats

Bericht door Douwe84 »

Welkom! leuke verzameling zo :)
Plaats reactie