Ongeveer 50 jaar geleden was dit mijn hobby.
Nu ik ik alle dagen thuis ben wil ik het weer oppakken.
Ik hoop hier veeel te kunnen leren.
Mijn werkzaamheden heden waren in de elektrotechniek.
Dus de wet ohm kan ik al wel.
Ik was vaak bezig met zelfbouw en eenvoudige rep. van transistor versterkers.
