het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die set van Magnat stond een hele tijd bij de CD afd, aan de Bergweg, en er was een ruitje aan de achterzijde waar het filter zichtbaar was.
Heb ze eigenlijk nooit gehoord, wel vaak bekeken, en kwam vaak op die afdeling daar.
Heb ze eigenlijk nooit gehoord, wel vaak bekeken, en kwam vaak op die afdeling daar.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dus een embleem van merk maakt dus daarmee geen Kharma, maar een OLS?
Ben blij dat het geen Kharma is.

Ben blij dat het geen Kharma is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Blijft karma; O.L.S. gereïncarneerd als Kharma.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m2047297716 ... ialbuttons
Monitoren/flinke bookshelf met scanspeak
Alleen de scanspeak woofers en tweeters kosten al meer dan de vraagprijs, en dan nog een versterker en mini dsp er bij. Bieden vanaf is stuk lager dan de vraagprijs
Monitoren/flinke bookshelf met scanspeak
Alleen de scanspeak woofers en tweeters kosten al meer dan de vraagprijs, en dan nog een versterker en mini dsp er bij. Bieden vanaf is stuk lager dan de vraagprijs
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De advertentie is meer dan een maand oud (ik heb hem gemist, helaas. Mooie spullen). Ik vraag me af of de spullen al verkocht zijn.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee, want dan zou de marktplaats advertentie gesloten zijn
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
dat zegt niet zo veel inderdaad. sommige spullen verkopen niet snel
of de verkoper moet de advertentie vergeten te zijn te sluiten na verkoop, dat zou natuurlijk kunnen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb het nagevraagd: de spullen zijn nog te koop.
Voor mij is delft te ver, dus ik sla over.
Voor mij is delft te ver, dus ik sla over.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Misschien ook een leuk kansje
Zelfbouw speaker (&co) met hypex en seas componenten
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2062247532 ... ialbuttons
Zelfbouw speaker (&co) met hypex en seas componenten
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2062247532 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gratis (leuk voor op de hobbykamer?).
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ker-gratis
Utrecht
2x Infinity Reference mkII
1x Kenwood KR-A47 AM/FM Stereo Receiver (1988-90)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ker-gratis
Utrecht
2x Infinity Reference mkII
1x Kenwood KR-A47 AM/FM Stereo Receiver (1988-90)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
23x de Tang Band W5 -1685, 25 per stuk of 500 voor alles.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... nd-w5-1685
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... nd-w5-1685
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Blijft interessant.
Tegenwoordig zijn die tweetertjes ca. 660,- per set. Dus voor de zelfbouwer is iets nieuws bouwen ook wel heel leuk.
Tegenwoordig zijn die tweetertjes ca. 660,- per set. Dus voor de zelfbouwer is iets nieuws bouwen ook wel heel leuk.
