Bericht
door trucie »
Ik heb nog 6 4 2 lege FreeDSP classic PCB's liggen. Heb er zelf ooit 4 gebouwd en die doen het perfect.
Gaan weg voor de verzendkosten van 5 euro.
Of gratis als je het komt afhalen in Delft/Voorschoten.
Bij meer animo max 2 p.p.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door
trucie op di 30 jan 2024, 8:06, 2 keer totaal gewijzigd.