3,5 weg dacht ik...
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Hier staan ze in de line up:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik denk het gewoon een kwestie is van uiterlijk, zodat je met een mooie onderlinge afstand de juiste hoogte haalt. En wat is het probleem precies? Geen versterker zal moeite hebben met 12 Ohm.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
wat vervelender kan zijn is elke dag de kat uit die BR poort halen 
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat klopt, maar qua maximum spanning kan het wel lastig worden.
Voor een 100W versterker @ 4ohm = 20Vrms, kom je net aan 33.3W @ 12ohm.
Dat is wel heel karig.
Output telt ook niet op door de spanningsdeling in serie, dus je zult echt wel een flinke versterker nodig moeten hebben om ze lekker aan te sturen als het op een beetje niveau moet.
Tenzij ze parallel staan, maar dan zitten we ineens op 2.7ohm + DC weerstand van spoelen.
Dat zou nog net kunnen, rond de 3-3.5ohm.
Anyway, we dwalen af.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze staan in serie, en dan blijft de output gelijk bij gelijk blijvend voltage. Hij trekt alleen een derde van de stroom, en is dus drie keer zo efficiënt. Het is daarom wat misleidend om naar het opgenomen vermogen te kijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... tuks-nieuw
Een aantal Seas CA12 nieuw in doos.
Geweldige unit!
Een aantal Seas CA12 nieuw in doos.
Geweldige unit!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Fonken 1 weg luidsprekers. Gratis af te halen.
Zelfbouw fonken speakers. Voor de liefhebber. Ik ben aan het opruimen. Gratis af te halen. Ik ga ze niet opsturen.
Vlaardingen
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... f-te-halen
(Geen idee of dit Fostex units zijn maar het ziet er mooi uit iig)
Zelfbouw fonken speakers. Voor de liefhebber. Ik ben aan het opruimen. Gratis af te halen. Ik ga ze niet opsturen.
Vlaardingen
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... f-te-halen
(Geen idee of dit Fostex units zijn maar het ziet er mooi uit iig)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die sb tweeters voor het paaskuiken komen mijn kant op iig
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zijn wel stevigere jongens dan die Clarion unit dacht ik..
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuke prijs, maar riekt naar mogelijke oplichting. Aangezien de foto niet in Nederland gemaakt is
https://hifi.nl/tweedehands/10067992/Ma ... taten.html
https://hifi.nl/tweedehands/10067992/Ma ... taten.html
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.correct.nl/
Blijkbaar bestaan ze nog steeds.
Speaker en Co zat op de Bergweg, je kon altijd een leuk 1-2tje doen destijds.
Blijkbaar bestaan ze nog steeds.
Speaker en Co zat op de Bergweg, je kon altijd een leuk 1-2tje doen destijds.
