MN3007 IC gevraagd
MN3007 IC gevraagd
Voor een toekomstig projectje ben ik op zoek naar een (gebruikte) MN3007.
Dit is een BBD ic, ook wel emmetjesgeheugen genoemd. in een DIP-8 behuizing, net als een opamp, zal ik maar zeggen.
Later zijn er ook moderne kopieën gemaakt, die zouden ook moeten kunnen.
Zie ook https://www.electrosmash.com/mn3007-buc ... de-devices
Ze zijn wel te krijgen bij enkele speciaalzaken, maar worden hele forse bedragen voor gevraagd.
Wie weet heeft iemand nog eentje in een bakje liggen.
Dit is een BBD ic, ook wel emmetjesgeheugen genoemd. in een DIP-8 behuizing, net als een opamp, zal ik maar zeggen.
Later zijn er ook moderne kopieën gemaakt, die zouden ook moeten kunnen.
Zie ook https://www.electrosmash.com/mn3007-buc ... de-devices
Ze zijn wel te krijgen bij enkele speciaalzaken, maar worden hele forse bedragen voor gevraagd.
Wie weet heeft iemand nog eentje in een bakje liggen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: MN3007 IC gevraagd
Vijftien euro teveel?
https://www.electronicparts-outlet.com/ ... n3007.html
Of is dit de verkeerde fabrikant of zelfs nep?
https://www.electronicparts-outlet.com/ ... n3007.html
Of is dit de verkeerde fabrikant of zelfs nep?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: MN3007 IC gevraagd
6.95 euro is een heel redelijke prijs. ik kwam bedragen tegen van 25 euro of meer.
Als ik geen gebruikte kan vinden bestel ik hem daar.
Als ik geen gebruikte kan vinden bestel ik hem daar.
Re: MN3007 IC gevraagd
Nee, is de goede fabrikant. Matsushita is het moederbedrijf van Panasonic.Leeuwarden schreef: ↑ma 04 dec 2023, 10:33Vijftien euro teveel?
https://www.electronicparts-outlet.com/ ... n3007.html
Of is dit de verkeerde fabrikant of zelfs nep?
Wel vreemd dat er Mitsumi bijstaat.
Ik ken die zaak verder niet, heb hem opgeslagen.
Re: MN3007 IC gevraagd
Weet je hoe oud dat ding wel niet is... dat is inmiddels antiquarisch. Ga je er me maken? Een Flanger?
Re: MN3007 IC gevraagd
Productie zou gestopt zijn in 1985. er worden wel moderne kopieën gemaakt door Xvive en Coolaudio.
Jij mag nooit meer raden wat het gaat worden.
Jij mag nooit meer raden wat het gaat worden.
Re: MN3007 IC gevraagd
Die van 6,95 is een koopje. Zou ik maar doen. Een vergelijkbare TDA1022 van Plipsen doet rond de 25 zie ik.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: MN3007 IC gevraagd
En dan gelijk ook die andere twee kopen, pensioenvoorziening.
