Audiolab Axis
Audiolab Axis
Ik ben op zoek naar iemand die zijn Audiolab Axis speakers wil verkopen. Ik kom graag in contact als je deze wilt verkopen.
Re: Audiolab Axis
Welkom Cor! 
Re: Audiolab Axis
Zoek eens op hifishark - oh daar staat ook alleen jouw vraag
Re: Audiolab Axis
Klopt helemaal, bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat ik geen Axis kan kopen, helaas. Nog steeds geen reactie van iemand ontvangen die deze een tweede leven wil geven.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Audiolab Axis
nou was dat best lang geleden, maar ik heb eens van Audiolab zelf (ze zitten tegenwoordig in Friesland, en doen reparaties) de onderdelen van een Sfinx (drivers en filter) gekocht en toen zelf de kast gebouwd (ik had er al 2, en wilde voor de HT ook een center)
