Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Dat Pearl ding is pure oplichterij.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Hoezo? Dat hij veel te duur is oké, maar er zal vast wel geluid uit komen.
En aangezien MarkAudio best goed klinkt voor een breedbander lijkt het me best nabouwwaardig.
En aangezien MarkAudio best goed klinkt voor een breedbander lijkt het me best nabouwwaardig.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Het was een erg leuke en leerzame dag om mee te mogen maken als introducee zijnde. Deze dag heeft mij weer aangespoord om verder te gaan met mijn DIY buizenversterker. De grote hits van deze dag waren voor mij het bubbles muziekstuk via de kleine zwarte luidsprekertjes. Ongelofelijk dat je de richting van het stuiteren van het ping-pong balletje kon volgen. Hopelijk kan ik volgende keer mijn bouwsel laten horen. Nogmaals bedankt voor de leuke dag.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Welkom
Als je wil, mag je een topic aanmaken met veel foto's, daar houden we van.
Voor de kijker thuis:
Voor de kijker thuis:
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Zijn er ook nog plannen voor een luisterdag van het noorden? Groningen beviel best goed vorig jaar.
