De nieuwe scan speak tweeter
http://www.tymphany.com/pr/ScanSpeakTwe ... 9-28-6.pdf
http://www.tymphany.com/scanspeak/data/d3004_6600.pdf
het wachten waard of toch maar gewoon voor de ringradiator gaan?
Scan-speak tweeter
Moderator: Beheerdersteam
Re: Scan-speak tweeter
Ziet er netjes uit.Wijx schreef:De nieuwe scan speak tweeter
http://www.tymphany.com/pr/ScanSpeakTwe ... 9-28-6.pdf
http://www.tymphany.com/scanspeak/data/d3004_6600.pdf
het wachten waard of toch maar gewoon voor de ringradiator gaan?
Maar om uit een plaatje op te maken hoe hij klinkt? Er zijn perfect metende tweeters die goed klinken maar ook perfect metende tweeters die niet lekker klinken.
De ringradiator ken ik alleen van Vifa, die vind ik persoonlijk wel goed, maar er zijn ook genoeg mensen die deze niets vinden.
Nadeel van de ringradiator is dat ze wel wat bundelt in het hoog, niet zo erg als een breedbander maar toch..

