DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Moderator: Beheerdersteam
-
bart Luyckx
- Berichten: 721
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Iemand ervaring met de ADI sharc ADSP21489?
Nieuw bordjes te vinden op AliExpress met ADC PCM1804 en DAC PCM1798
Bordjes verkrijgbaar met 2 analoge in en 6 analoge outs. Tot 4in/8out.
Ik denk dat er ook digitale ingangsbordjes zijn. Sowieso is er een s/pdif aansluiting op het main board aanwezig.
Nieuw bordjes te vinden op AliExpress met ADC PCM1804 en DAC PCM1798
Bordjes verkrijgbaar met 2 analoge in en 6 analoge outs. Tot 4in/8out.
Ik denk dat er ook digitale ingangsbordjes zijn. Sowieso is er een s/pdif aansluiting op het main board aanwezig.
-
bart Luyckx
- Berichten: 721
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
De datasheet
- Bijlagen
-
- adsp-21483_21486_21487_21488_21489.pdf
- (1.83 MiB) 225 keer gedownload
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Interessant. Volgens mij zijn er alleen niet zo veel bouwblokken beschikbaar voor dit IC in Sigmastudio. Meer bedoeld om te gebruiken met Crosscore Embedded Studio volgens mij.
Zal later ook eens kijken.
Zal later ook eens kijken.
-
bart Luyckx
- Berichten: 721
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
-
bart Luyckx
- Berichten: 721
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Ik vind dit terug op de site :
https://www.analog.com/en/design-center ... e-overview
Lijkt me dat het dan wel moet lukken om sigmastudio te draaien op dit bordje
https://www.analog.com/en/design-center ... e-overview
Lijkt me dat het dan wel moet lukken om sigmastudio te draaien op dit bordje
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Op diyaudio zijn ze er al eens mee bezig geweest:
https://www.diyaudio.com/community/thre ... rd.339777/
https://www.diyaudio.com/community/thre ... rd.339777/
-
bart Luyckx
- Berichten: 721
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: DSP on the cheap : ADI sharc ADSP21489
Net wat dieper gegraven...blijkbaar heb je Crossover
®Embedded Studio licentie nodig.
Er is een gratis 90dagen evaluatie mogelijk, maar een licentie kost €1500
Dus vergeet on the cheap...spijtig want bordje leek wel potentieel te hebben voor een schappelijke prijs.
Edit : door je datum van de pc/laptop aan te passen zou je de gratis licentie wel kunnen blijven gebruiken.
®Embedded Studio licentie nodig.
Er is een gratis 90dagen evaluatie mogelijk, maar een licentie kost €1500
Dus vergeet on the cheap...spijtig want bordje leek wel potentieel te hebben voor een schappelijke prijs.
Edit : door je datum van de pc/laptop aan te passen zou je de gratis licentie wel kunnen blijven gebruiken.
