Trafo heeft een hoogspanning met middenaftakking en kan 2 verschillende hoogspanningen leveren 280 Volt en 310 Volt AC resulteert met gelijk richting op 365 en 400 Volt DC bij belasting
Piek waarde 438 Volt en 396 Volt Onbelast kan dit best nog een 10 tal volts hoger uit komen
Hou daar dus rekening mee met keuze van je Condensators
450 Volt elco zal net gaan in beide gevallen
Maar met 500 Volt zit je er ruim binnen
Hij is overigens prima bruikbaar voor een PP KT88 versterker het max vermogen is nauwelijks wat minder
Alles is nieuw de voedingstrafo en de Smoorspoelen
die heb ik 2 jaar geleden besteld en kon ik niet vinden
Door verhuizing is alles overal verspreid terecht gekomen
De Elco,s in een broodtrommel en de beugels in plastic zak in een krat boven op de kast
Ik heb ook de Zwarte kappen van AE die over de Smoorspoelen passen.
Edit: Trafo kap AE is verkocht
Kap 130mm hoog en ook vierkant 130mm Zwart 15€ ik denk van AliExpress Go Parts ?
Deze kap past ruim over de AE Voedings trafo Top Cap en de Bill is helaas inclusief paar kleine lak beschadigingen Nauwelijks zichtbaar ! Mijn ervaring is als je wat zwarte schoenen poets gebruikt dat je er (niks) meer van ziet minder in elk geval
2 Kappen zwart voor over de Smoorspoelen 10€ per stuk of UGT TopCap nieuw
Ik heb nieuwe bolle kappen welke netjes passen op de AE UGT 6K en ook op de 10K AE trafo 7,50 € voor een Vintage look past ook mooi bij Hammond look
Voeding Trafo Topcap 125€
Smoorspoelen 25€ per stuk
Elco,s nieuw 10€ met beugel per stuk
Edit 175€ inclusief de zwarte kappen 130x130x130 mm en de Zwarte kappen voor over de smoorspoelen 90x90x90 mm
Vind je het te duur ?
Ik heb nog een offerte 240€ voor de trafo , Smoorspoelen, Elco,s
De Smoorspoelen 39€ per stuk
De Elo,s 14€ per stuk zonder de beugels!
Dat zijn de prijzen in de Offerte
Heb je iets anders nodig wat je niet ziet vraag het maar in Comments hier onder dan blijft de vraag en aanbod transparant voor de forum regels
Grt Bert
Ohja ik ben genegen ook om war te in te ruilen , ben bezig weer mijn radio hobby op te starten en heb voor HF weinig of niks meer , en ik zoek een 3/4 elementen beam voor 10 mtr SWR Watt meter en een Set voor HF AM SSB FM Alleen 10-12 mtr is precies wat ik zoek