Dit hele verhaal hier was me niet opgevallen.Ik kijk zelden op tjoeptjoep, meestal enkel als er hier in het forum naar verwezen wordt, laat staan om het op te slaan.
Komt er afgelopen week een verzorgster hier, met afrikaanse achtergrond, vragen "je bent handig met computers zeker" of ik haar een bestand kon bezorgen van een optreden van ene Sinach in Kenia van 2uur15min.
Even rondgekeken, hoe doe je dat.Nu kun je aan Firefox hulpstukken hangen (extensies) waaronder "DownloadHelper", kun je lopende filmpjes (niet enkel tjoeptjoep) opslaan.
De boel in gang gezet en draaien maar.Na de ruim twee uur was de film afgelopen, denk je dat is binnen.Niks van, DH blijft ijverig? verder laden.Zou 760MB groot zijn en meer dan negen uur duren

.Snap ik niet, de hele boel is toch al binnen en afgespeeld, dus waarom is het niet klaar ?
Maar goed dan maar laten doen.En idd rond middernacht is ie klaar

bedtijd.
Volgende dag, blijkt die aangekondigde 760MB een bestand van "maar" 300MB opgeleverd te hebben ??
En ook nog .webm wat WindowsMediaspeler (W7) niet lust.
Toen
https://online-omzetten.nl/ gevonden (blijkt een bijhuis van een duitse stek), film heensturen, wachten en resultaat teruglezen.
Geen probleem behalve dat de 300MB .webm gegroeid is tot 1,2GB .mp4
Ondanks de grootte heeft het hele heen- en terugsturen maar ongeveer een uur geduurd.Dat de DH er zo lang over deed is dus niet te wijten aan een trage verbinding.
Het is uiteindelijk gelukt maar een rare boel die DownloadHelper.
Anne