Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Leuk dat het is gelukt. Ik had me al aangemeld zie ik.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door architect »

Is er al een lijstje met te beluisteren bouwsels? Graag met linkje naar foto’s en bouwproces / details : )
Nog even kijken of ik tzt kan komen maar dan zou ik mijn open baffles mee kunnen nemen - filter is verder en mid/hoog vrij opgehangen zit in 3d geprint kader.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Overigens is het een behoorlijke grote zaal, in dit filmpje komt ie voorbij:

Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Vegetarische snacks hoor ik. Zelf worst mee nemen dus.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

We komen in ieder geval op geweide grond:

https://www.amateurfilmplatform.nl/film ... -groningen

Verbaasd me dat deze oude meuk nog steeds als school gebruikt wordt, zag in het filmpje zelfs stalen kozijnen met enkel glas erin. Daar gaat me een partij gas in...
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door ray5150 »

Als er ergens gratis gas te krijgen is.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Ach, als de akoestiek maar goed is. De isolatie van het zaaltje in Beetsterzwaag heeft de geluidskwaliteit geen goed gedaan.

Daarnaast lijkt gebouw A me best een prettige locatie om les te krijgen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Denk dat je daar niet prettig zit met windkracht 6 bij temperaturen beneden de 5 graden. Oud tochthuis met die stalen ramen. Een voordeel, geen extra ventilatie nodig qua corona.....
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

ds23man schreef: zo 01 okt 2023, 17:25
Denk dat je daar niet prettig zit met windkracht 6 bij temperaturen beneden de 5 graden.
Je weet maar nooit in november; dus flanelletje en borstrok maar aantrekken.
Laatst gewijzigd door richard op ma 02 okt 2023, 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Henkjan »

voldoende klasse A buizenbakken opstellen dus
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Leeuwarden »

En een algemeen verbod op klasse D!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door weidok »

Lijkt mij leuk om te komen
zet mij maar op de lijst
wat neem ik mee: Worst ?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

weidok schreef: di 03 okt 2023, 17:14
wat neem ik mee: Worst ?
Als Dokkum nog een goede slager heeft. De slager in Beetsterzwaag is er mee opgehouden.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door Leeuwarden »

Weidenaar uit Dokkum is goed te doen…
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Ondertussen ook begrepen dat er een internet aansluiting geregeld gaat worden.....met een kabeltje.
Ik neem wel een switch mee.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Heb je ook tafels?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef: do 29 jun 2023, 13:21

onder voorbehoud van agenda....
daar staat ondertussen wat anders in wat niet te verzetten valt, dus helaas kleine kans dat ik er kan zijn
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

HoMeR schreef: di 10 okt 2023, 10:21
Ondertussen ook begrepen dat er een internet aansluiting geregeld gaat worden.....met een kabeltje.
Ik neem wel een switch mee.
Ik weet hoe "open" het netwerk op die school is, maar het kan zijn dat de routers binnen het systeem vreemde apparaten weigeren.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Ik weet hoe "open" het netwerk op die school is, maar het kan zijn dat de routers binnen het systeem vreemde apparaten weigeren.
Mijn ervaring (als ICT-coordinator op verschillende scholen...) is dat ook in een dichtgetimmerd netwerk een switch gewoon zijn werk doet. Waarom systeembeheerders dit niet toestaan is omdat het stukje netwerk dat via de switch loopt niet meer direct zichtbaar is...... :lol:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

ds23man schreef: di 10 okt 2023, 11:18
Heb je ook tafels?
.....op een school ??

Vast niet.
:rofl:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023

Bericht door HoMeR »

Henkjan schreef: di 10 okt 2023, 13:22
Henkjan schreef: do 29 jun 2023, 13:21

onder voorbehoud van agenda....
daar staat ondertussen wat anders in wat niet te verzetten valt, dus helaas kleine kans dat ik er kan zijn
Erg jammer !!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

HoMeR schreef: do 12 okt 2023, 16:53
ds23man schreef: di 10 okt 2023, 11:18
Heb je ook tafels?
.....op een school ??

Vast niet.
:rofl:
De gemiddelde scholier krijgt tegenwoordig toch les in een soort moderne zitkuil waar ze alles doen met een laptopje op schoot? :lol:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door pappaleo »

Moderne zitkuil?
Zitkuil is zoooo 1970.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

HoMeR schreef: do 12 okt 2023, 16:52
Ik weet hoe "open" het netwerk op die school is, maar het kan zijn dat de routers binnen het systeem vreemde apparaten weigeren.
Mijn ervaring (als ICT-coordinator op verschillende scholen...) is dat ook in een dichtgetimmerd netwerk een switch gewoon zijn werk doet. Waarom systeembeheerders dit niet toestaan is omdat het stukje netwerk dat via de switch loopt niet meer direct zichtbaar is...... :lol:
Ik heb jaren rondgelopen als onderwijsassistent op de Medische Faculteit Groningen. Daar was alles echt retestrak dichtgetimmerd. Ongebruikte netwerkaansluitingen waren niet eens ingeplugd op de switchen. De leen laptops voor onderwijsruimtes moesten eerst "geprepareerd" worden door de ICT afdeling om gebruikt te kunnen worden. Het was zelfs zo erg dat als je een onbekend apparaat op een netwerkpoort aansloot de alarmbellen bij de ICT afgingen en ze fysiek gingen kijken.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

pappaleo schreef: do 12 okt 2023, 18:57
Moderne zitkuil?
Zitkuil is zoooo 1970.
Vintage is toch weer helemaal in?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”