Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Leuk dat het is gelukt. Ik had me al aangemeld zie ik.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Is er al een lijstje met te beluisteren bouwsels? Graag met linkje naar foto’s en bouwproces / details : )
Nog even kijken of ik tzt kan komen maar dan zou ik mijn open baffles mee kunnen nemen - filter is verder en mid/hoog vrij opgehangen zit in 3d geprint kader.
Nog even kijken of ik tzt kan komen maar dan zou ik mijn open baffles mee kunnen nemen - filter is verder en mid/hoog vrij opgehangen zit in 3d geprint kader.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Overigens is het een behoorlijke grote zaal, in dit filmpje komt ie voorbij:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Vegetarische snacks hoor ik. Zelf worst mee nemen dus.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
We komen in ieder geval op geweide grond:
https://www.amateurfilmplatform.nl/film ... -groningen
Verbaasd me dat deze oude meuk nog steeds als school gebruikt wordt, zag in het filmpje zelfs stalen kozijnen met enkel glas erin. Daar gaat me een partij gas in...
https://www.amateurfilmplatform.nl/film ... -groningen
Verbaasd me dat deze oude meuk nog steeds als school gebruikt wordt, zag in het filmpje zelfs stalen kozijnen met enkel glas erin. Daar gaat me een partij gas in...
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Als er ergens gratis gas te krijgen is.... 
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Ach, als de akoestiek maar goed is. De isolatie van het zaaltje in Beetsterzwaag heeft de geluidskwaliteit geen goed gedaan.
Daarnaast lijkt gebouw A me best een prettige locatie om les te krijgen.
Daarnaast lijkt gebouw A me best een prettige locatie om les te krijgen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Denk dat je daar niet prettig zit met windkracht 6 bij temperaturen beneden de 5 graden. Oud tochthuis met die stalen ramen. Een voordeel, geen extra ventilatie nodig qua corona.....
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Je weet maar nooit in november; dus flanelletje en borstrok maar aantrekken.
Laatst gewijzigd door richard op ma 02 okt 2023, 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
voldoende klasse A buizenbakken opstellen dus
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
En een algemeen verbod op klasse D!
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Lijkt mij leuk om te komen
zet mij maar op de lijst
wat neem ik mee: Worst ?
zet mij maar op de lijst
wat neem ik mee: Worst ?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Weidenaar uit Dokkum is goed te doen…
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Ondertussen ook begrepen dat er een internet aansluiting geregeld gaat worden.....met een kabeltje.
Ik neem wel een switch mee.
Ik neem wel een switch mee.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Mijn ervaring (als ICT-coordinator op verschillende scholen...) is dat ook in een dichtgetimmerd netwerk een switch gewoon zijn werk doet. Waarom systeembeheerders dit niet toestaan is omdat het stukje netwerk dat via de switch loopt niet meer direct zichtbaar is......Ik weet hoe "open" het netwerk op die school is, maar het kan zijn dat de routers binnen het systeem vreemde apparaten weigeren.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Moderne zitkuil?
Zitkuil is zoooo 1970.
Zitkuil is zoooo 1970.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........18 NOVEMBER 2023
Ik heb jaren rondgelopen als onderwijsassistent op de Medische Faculteit Groningen. Daar was alles echt retestrak dichtgetimmerd. Ongebruikte netwerkaansluitingen waren niet eens ingeplugd op de switchen. De leen laptops voor onderwijsruimtes moesten eerst "geprepareerd" worden door de ICT afdeling om gebruikt te kunnen worden. Het was zelfs zo erg dat als je een onbekend apparaat op een netwerkpoort aansloot de alarmbellen bij de ICT afgingen en ze fysiek gingen kijken.HoMeR schreef: ↑do 12 okt 2023, 16:52Mijn ervaring (als ICT-coordinator op verschillende scholen...) is dat ook in een dichtgetimmerd netwerk een switch gewoon zijn werk doet. Waarom systeembeheerders dit niet toestaan is omdat het stukje netwerk dat via de switch loopt niet meer direct zichtbaar is......Ik weet hoe "open" het netwerk op die school is, maar het kan zijn dat de routers binnen het systeem vreemde apparaten weigeren.![]()
