klassieke 3-weg
klassieke 3-weg
Wegens overlijden van mijn ouders en inmiddels verkoop van hun woning wil ik mijn klassieke 3-weg aanbieden.
Beschreven in de volgende showcase: viewtopic.php?t=14793
Vraagprijs 500,-
Voor het idee hoe ik aan die prijs kom:
De nieuwprijs van de drivers + filteronderdelen is meer dan het dubbele.
Beschreven in de volgende showcase: viewtopic.php?t=14793
Vraagprijs 500,-
Voor het idee hoe ik aan die prijs kom:
De nieuwprijs van de drivers + filteronderdelen is meer dan het dubbele.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: klassieke 3-weg
Gecondoleerd Jeroen.
Re: klassieke 3-weg
Ik weet dat het niet in een verkoop topic thuis hoort maar gecondoleerd man!
Re: klassieke 3-weg
Het is alweer ruim een jaar geleden dat mijn vader overleed, maar bedankt!
Re: klassieke 3-weg
Een fantastische speaker in ieder geval. 
Re: klassieke 3-weg
Moet uiterlijk in de loop van november zijn verkocht. Anders blijven ze in de woning voor de nieuwe bewoners.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: klassieke 3-weg
Dan geef je ze op die manier voor niks weg?
Als de nieuwe bewoners muziekliefhebbers zijn maak je ze in ieder geval wel blij!
Re: klassieke 3-weg
Dat zijn ze. En de speakers zijn zwaar en hangen hoog. Dus als niemand is geïnteresseerd in dit genereuze aanbod, tja dan laat ik ze lekker hangen.
Re: klassieke 3-weg
Gecondeeld Jeroen en wat een móóie speakers. Ik zou ze graag van je overnemen maar had eigenlijk het plan om zelf iets te bouwen, zit hier heel erg te twijfelen wat te doen
mvg Ronny
Edit: ik zie af van de aankoop en ga zelf wat bouwen, de speakers zijn nog steeds ter overname
mvg Ronny
Edit: ik zie af van de aankoop en ga zelf wat bouwen, de speakers zijn nog steeds ter overname
Laatst gewijzigd door Rønny op di 17 okt 2023, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: klassieke 3-weg
Ik heb ze ooit beluisterd:erg fraai! 
Re: klassieke 3-weg
Het lijkt erop dat ze zijn verkocht!
