Aurel Bryan fieldcoil 8 inch incl. voeding
Aurel Bryan fieldcoil 8 inch incl. voeding
Ter overname: set Aurel Bryan 8 inch fieldcoil luidsprekers inclusief de bijbehorende voedingsunit.
De kasten zijn redelijk beschadigd o.a door transport naar Nederland vanuit Indonesië.
Er is wel wat werk om de kasten weer in een mooie conditie te krijgen (of nieuwe kasten maken).
De set is uiteraard te beluisteren in Zuid Drenth.
Het is best een bijzondere breedband unit met in mijn ogen een weergaloos geluid. Dynamisch, snel en uiterst muzikaal.
De voeding is schakelbaar tussen 12.5 volt of 15 volt.
Vergelijkbare units zoals Vokativ kosten vele malen meer, maar ik wil graag een ze overdoen naar iemand die er net als wij van gaat genieten. Zelf speel ik met een nieuwe set Aurel Bryan, zie mijn draadje op dit forum.
Ze zijn compleet met voeding en voedingskabels over te nemen voor de vaste prijs van 1000 euro.
De kasten zijn redelijk beschadigd o.a door transport naar Nederland vanuit Indonesië.
Er is wel wat werk om de kasten weer in een mooie conditie te krijgen (of nieuwe kasten maken).
De set is uiteraard te beluisteren in Zuid Drenth.
Het is best een bijzondere breedband unit met in mijn ogen een weergaloos geluid. Dynamisch, snel en uiterst muzikaal.
De voeding is schakelbaar tussen 12.5 volt of 15 volt.
Vergelijkbare units zoals Vokativ kosten vele malen meer, maar ik wil graag een ze overdoen naar iemand die er net als wij van gaat genieten. Zelf speel ik met een nieuwe set Aurel Bryan, zie mijn draadje op dit forum.
Ze zijn compleet met voeding en voedingskabels over te nemen voor de vaste prijs van 1000 euro.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- PimDriessen
Re: Aurel Bryan fieldcoil 8 inch incl. voeding
Dag Pjotr27,
Interessante speakers, kan je iets meer vertellen over de fieldcoil, hoe is dat opgebouwd en wat voor een voeding wordt er gebruikt?.
Dan de kasten zijn dat gesloten kasten?.
Ik hoor het graag.
Groet,
Pim
Interessante speakers, kan je iets meer vertellen over de fieldcoil, hoe is dat opgebouwd en wat voor een voeding wordt er gebruikt?.
Dan de kasten zijn dat gesloten kasten?.
Ik hoor het graag.
Groet,
Pim
Fieldcoil is gemaakt in Indonesië, uiteraard heeft de unit geen magneet maar wel je de magneet op met veldspanning. Het is een papieren conus en de units wegen best zwaar. De voeding is met flink wat ijzer erin, ik heb alleen een basisschema wat ik mee zal posten. De units zitten nu in een basreflex kast, maar mijn nieuwe Aurel Bryan kasten zijn een combi van half open en transmission line.
- PimDriessen
Dag Pjotr27,
Bedankt voor de info, je hebt dus geen foto`s van de fieldcoil? begrijp ik hieruit.
Groet,
Pim
Bedankt voor de info, je hebt dus geen foto`s van de fieldcoil? begrijp ik hieruit.
Groet,
Pim
Wil je foto van de achterkant van de unit of van de binnenkant van de fieldcoil? De laatste heb ik helaas niet.
Deze helpt wellicht?
Dit is wel een foto van mijn nieuwe units. Degene die te koop staan zijn iets anders. Zo zitten daar geen aansluitingen op.
- PimDriessen
Dag Pjotr27,
Bedankt dan heb ik een idee hoe ze er uit zien.
Groet,
Pim
Bedankt dan heb ik een idee hoe ze er uit zien.
Groet,
Pim
Mooi spul zeg, erg nette prijs ook!
Morgen gaan ze op een aantal andere sites, voor een andere prijs als hier aangeboden.
Dus als je belangstelling hebt, sla je slag..
Dus als je belangstelling hebt, sla je slag..
Uit de verkoop, ik zet ze liever bij mijn zoon.
Blijkbaar niemand echt geïnteresseerd in dit soort units.
Blijkbaar niemand echt geïnteresseerd in dit soort units.