Top setje hoor en inderdaad, aan de elektromagnetische kant zit nog genoeg speelruimte
Doen ! hij heeft vast nog wel wat liggen
Moderator: Beheerdersteam
Top setje hoor en inderdaad, aan de elektromagnetische kant zit nog genoeg speelruimte
Doen ! hij heeft vast nog wel wat liggen
Dank je ! ik heb net een video gemaakt over hoe het ging op de ZBA, ik was verast over het commentaar en ik denk dat het ook hit en mis was, de een vond het erg mooi de ander juist nietRobT schreef: ↑zo 17 sep 2023, 18:29Wat resolutie betreft, vind ik de Accuton en Mundorf AMT erg dicht bij elkaar liggen. Heb zelf de AMT 21 en heb een behoorlijk aantal keren bij iemand de Accuton gehoord. Maar wat Olaf zegt, de AMT is zijdezacht met behoud van detail. Bijzondere combinatie.
Wat mij heel positief verraste waren de speakers van Wrinex, werkelijk prachtig mid en hoog met flinke dynamiek. Heel realistisch!
Verder weer een prima georganiseerde interessante dag, dank aan Kappa7.
Het ziet er naar uit dat dat hem is, altijd leuk om te weten.
ja wellicht met een ander front plate ? maar zo te zien is de een kapton folie en de ander mylar of de folie die B&G gebruikte. naam is me even ontgaan.
Wow wat een prijsjesOlaf Markus schreef: ↑zo 17 sep 2023, 19:07Het ziet er naar uit dat dat hem is, altijd leuk om te weten.
Goed gevonden!
Het is in ieder geval een mega vriendelijk ding om naar te luisteren.
Grappig dat in het datasheet die SoundImports publiceert Mundorf zelf een prijs van € 329,- weergeeft en SoundImports (en de andere shops) € 629,95 vragen
AMT.png
Dat is de prijs per stuk, en dat kosten ze overal zo'n beetje.
nee het ligt er maar net aan wat je er mee maakt. het is natuurlijk ook geen losse driver die ze verkopen in die cirkel. dus het past met wat ze bedacht hebben (vind het erg mooi er uit zien). dacht alleen heel even mooie driver zo rond maar ook weer niet mega praktisch.Olaf Markus schreef: ↑zo 17 sep 2023, 19:16In het geval van deze luidsprekers heb ik geen grote plannen om de baffle smaller te maken
de 600 nog wat prijs is per 2 kijk maar ik mag niet minder dan 2 bestellen [EDIT]
De gejitterde geluidsfiles kunnen vanaf deze link gedownload worden:
Toen ik ze voor het eerst aanschafte ruim 10 jaar geleden waren ze 329,-. Die datasheet is dus erg oud. Nu in 2023 zijn ze 629,-. Enorme prijsstijgingen de afgelopen jaren. Ook met de condensators, zijn ook bijna 2x zo duur geworden.Olaf Markus schreef: ↑zo 17 sep 2023, 19:18Grappig dat in het datasheet die SoundImports publiceert Mundorf zelf een prijs van € 329,- weergeeft en SoundImports (en de andere shops) € 629,95 vragen
AMT.png
ja is wel veel in 10 jaar
jeroen jij gebuikt ook mundorf amts toch ? mag ik vragen waar je ze crossed en met welke orde ?jeroen_d schreef: ↑zo 17 sep 2023, 22:46Toen ik ze voor het eerst aanschafte ruim 10 jaar geleden waren ze 329,-. Die datasheet is dus erg oud. Nu in 2023 zijn ze 629,-. Enorme prijsstijgingen de afgelopen jaren. Ook met de condensators, zijn ook bijna 2x zo duur geworden.Olaf Markus schreef: ↑zo 17 sep 2023, 19:18Grappig dat in het datasheet die SoundImports publiceert Mundorf zelf een prijs van € 329,- weergeeft en SoundImports (en de andere shops) € 629,95 vragen
AMT.png
De aanduidingen in de pdf zijn als volgt
Die zijn van mij
Niet veel lager dan 2500Hz en 12de orde elektrisch.WrineX schreef: ↑ma 18 sep 2023, 0:06jeroen jij gebuikt ook mundorf amts toch ? mag ik vragen waar je ze crossed en met welke orde ?jeroen_d schreef: ↑zo 17 sep 2023, 22:46Toen ik ze voor het eerst aanschafte ruim 10 jaar geleden waren ze 329,-. Die datasheet is dus erg oud. Nu in 2023 zijn ze 629,-. Enorme prijsstijgingen de afgelopen jaren. Ook met de condensators, zijn ook bijna 2x zo duur geworden.Olaf Markus schreef: ↑zo 17 sep 2023, 19:18Grappig dat in het datasheet die SoundImports publiceert Mundorf zelf een prijs van € 329,- weergeeft en SoundImports (en de andere shops) € 629,95 vragen
AMT.png