Er komt nog een laag mdf op dus de onderkant van de speaker ligt ca 1cm vrij van de onderkant
Veel meer ruimte (diepte) is er niet tenzij is dunner MDF op de bodem neem (nu 15mm) Gatje maken.... En een rondje langs de spindelschuurmachine
Ik heb dat ding nooit eerder gebruikt stond wel eens op het punt om hem weg te doen, maar nu is hij wel handig
De epoxy verdun ik eerst met aceton, dan giet in het in het kastje en dan lekker ronddraaien/bewegen zodat alles goed op kan nemen
Tips, opmerkingen, adviezen ? graag....ik kan/moet nog heeeeeeeeeeeel veel leren
