Fullrange EMS LB8 MKII

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Bassie1956 »

Fraaie zgn fullrange 8 inch speakers

8 ohm versie

FS 50hz, mms 12gr, BL7.5, Xmax 3mm, Eff93,6db, Re5,86, Qms8.694, Qts0,432 Qes0,454, S 2.01dm2 Vas35L, Le 0.2mH, Rms0.505

Diam 210-235mm, zaag opening 187mm, hoogte 95mm, gewicht 2.875kg

Mogen weg van 630,-- voor 300,-- per/paar
20230503_154407.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
pvdmaas
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 nov 2015, 11:05

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door pvdmaas »

Goedenavond,

Zijn deze EMS nog te koop? Ik zie ze toevallig staan.
Alvast bedankt voor de reactie.

Grt uit Gouda,
Patrice
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Bassie1956 »

Ja die zijn er nog
pvdmaas
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 nov 2015, 11:05

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door pvdmaas »

Bedankt voor jouw reactie. Ik twijfel nog tussen de LB8 en de LBEX om te wisselen in mijn back loaded horn systeem met Fostex FE-206E.
Of wachten op een back loaded horn, dan wel bouwen, voor de LB12EX. Jij kan jouw LB8 laten beluisteren? En in welke omgeving woon je, misschien dat ik langs kan komen en mee kan nemen.
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Bassie1956 »

Beste, ik heb er geen kast voor, maar het zijn buitengewoon mooie drivers, kan je ze wel zo laten horen in het plankje, maar dan heb je geen enkel laag, ik kan eventueel wel met een andere speaker het laag aanvullen....
Ik woon in barendrecht
pvdmaas
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 nov 2015, 11:05

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door pvdmaas »

Ik heb net vernomen dat ik Frugelhorns double mouth kan overnemen, maar na zijn vakantie
Ik wil ze daar in gaan monteren. Ik woon in Gouda dus goed aan te rijden. Kunnen we over 1 a 2 weken afspreken en dan op zaterdag?
Wel fijn even kort te luisteren maar dan wordt het slechts een indruk, ook prima.
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Bassie1956 »

Ja dat kan, wel even van te voren berichten
Laatst gewijzigd door Bassie1956 op wo 06 sep 2023, 7:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Shadow »

Zet dat nou niet op een openbaar forum
Laatst gewijzigd door Shadow op di 21 nov 2023, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door beijert »

Zijn deze inmiddels verkocht?
Bassie1956
Ook commercieel actief
Berichten: 75
Lid geworden op: di 16 nov 2010, 18:34

Re: Fullrange EMS LB8 MKII

Bericht door Bassie1956 »

Zijn verkocht
Gesloten